Gå til innhold

Samboer etterlot barnet i bilen

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Skulle bare" innom noen et ærend. Jeg hadde ikke fått vite det om ikke femåringen hadde fortalt meg det. Vet ikke hva han skulle og hvor mange minutter det var, men han sier han så bilen fra verandaen. (Han kunne ikke ha sett bilen fra verandaen før han kom til verandaen, måtte jo inn døra, opp trappa og gjennom leiligheten. Og hadde han sett bilen blir stjålet eller begynte å brenne fra verandaen hadde han jo ikke rukket å gjøre noe). Jeg synes IKKE dette er innafor.

Bilen var låst. Ja, da stikker jo ikke ungen av, men han kommer seg heller ikke ut om det skulle skje noe.

Jeg prøver å si at dette ikke er greit, men han synes det bare er jeg som overdriver og kommer med utidig mas.

Anonymkode: d6f6d...d22

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke greit. Her om dagen forsvant en bil med hund i.

Anonymkode: a0dc9...af1

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når mine barn var 5 så kunne det være de satt alene i butikken noen minutt.

Anonymkode: 64b55...941

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Du er hysterisk. Hva gjør du om ungen er festet i bilen på parkeringen hjemme, du glemmer noe inn og må inn? Har du barnet ut av bilstolen igjen og med inn? 

Jeg har utallige ganger vært innom nærbutikken (liten og kan se ut) og kjøpt et par varer, rett innom for å hente/levere noe til noen osv. Av og til er barnet våkent og jeg gir beskjed hva jeg skal. Av og til sover barnet. Tar maks 5min. Og barnet mitt er 3år. 

• Liker 20
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

"Skulle bare" innom noen et ærend. Jeg hadde ikke fått vite det om ikke femåringen hadde fortalt meg det. Vet ikke hva han skulle og hvor mange minutter det var, men han sier han så bilen fra verandaen. (Han kunne ikke ha sett bilen fra verandaen før han kom til verandaen, måtte jo inn døra, opp trappa og gjennom leiligheten. Og hadde han sett bilen blir stjålet eller begynte å brenne fra verandaen hadde han jo ikke rukket å gjøre noe). Jeg synes IKKE dette er innafor.

Bilen var låst. Ja, da stikker jo ikke ungen av, men han kommer seg heller ikke ut om det skulle skje noe.

Jeg prøver å si at dette ikke er greit, men han synes det bare er jeg som overdriver og kommer med utidig mas.

Det er IKKE greit..

Anonymkode: 6bbad...04f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Perleblomst skrev (3 minutter siden):

Du er hysterisk. Hva gjør du om ungen er festet i bilen på parkeringen hjemme, du glemmer noe inn og må inn? Har du barnet ut av bilstolen igjen og med inn? 

Jeg har utallige ganger vært innom nærbutikken (liten og kan se ut) og kjøpt et par varer, rett innom for å hente/levere noe til noen osv. Av og til er barnet våkent og jeg gir beskjed hva jeg skal. Av og til sover barnet. Tar maks 5min. Og barnet mitt er 3år. 

Hun er ikke hysterisk 

Anonymkode: 28548...33b

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke greit 

Anonymkode: 28548...33b

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Leste om en familie som satt i bilen, når bilen plutselig begynte å brenne, en av de voksne satt i bilen, mens den andre var en kjapp tur innom butikken. Heldigvis var barna ikke alene, de kom seg ut, og minutter etter var bilen fullstendig overtent. De skjer jo ekstremt skjeldent, men hadde aldri tatt sjansen uansett. 

Anonymkode: 6d680...190

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Det har jeg gjort ofte med alle mine.....

• Liker 17
Gjest Jann111
Skrevet

Hysterisk. Maks worst case-tenkning. Du må være et nervevrak om du tenker slik hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit.

Dette er storm i ett vannglass, vi bor i Norge, ikke i USA.

Anonymkode: e9476...def

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Det der kunne jeg gjort med en 0-åring også. Jesus...

Anonymkode: 0f594...0b7

• Liker 23
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bilen bli stjålet eller begynt å brenne?! Hahahaha!!! Hold deg hjemme du. Men vent! Det er der de fleste ulykker skjer!!!

Anonymkode: 0f594...0b7

• Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hysterisk.

Risikoen er minst like stor for å bli truffet av trailer på avveie eller slå seg i hjel i trappa på vei inn, som å ta skade av selvantent bil.

Anonymkode: 11f0c...7c9

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Samboer har noen litt tvilsomme bekjentskaper. Mistenker at det var en av dem han var innom. Han sier ikke til meg hvor han var.

TS

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bilen sto nedenfor et hus i et par minutter?

Og du tenker bilbrann?

Høres i overkant hysterisk ut.

Anonymkode: acf0a...47d

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...