mamanodrama Skrevet 1. februar #21 Skrevet 1. februar Jeg flyr aldri i kjole/skjørt. Jeg tenker mye på å ikke være hun høna som er stuck i en nødsituasjon uten skikkelige klær/sko. Jada, jada, trygt å fly. Bruker også støttestrømper på lengre flyturer. Bruker lette/ledige bukser og lette sneakers.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:57 #22 Skrevet tirsdag kl. 09:57 Hvorfor overkomplisere dette? Vi flyr jevnlig ruter som tar 11-12 timer både østover og vestover, og tanken har aldri slått oss engang. Her går det i jeans (som vanlig). Det blir jo som en lang arbeidsdag på kontoret. Hva ville du hatt på deg på en helt vanlig tirsdag på jobb uten ubehag? Fly i dette. 🙂 Men hvis jeg skulle gitt ett generelt tips: huske at det blir kjølig å sitte stille på en lang flytur. Anonymkode: 4ca34...71c 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:11 #23 Skrevet onsdag kl. 14:11 AnonymBruker skrev (På 3.2.2026 den 10.57): Hvorfor overkomplisere dette? Vi flyr jevnlig ruter som tar 11-12 timer både østover og vestover, og tanken har aldri slått oss engang. Her går det i jeans (som vanlig). Det blir jo som en lang arbeidsdag på kontoret. Hva ville du hatt på deg på en helt vanlig tirsdag på jobb uten ubehag? Fly i dette. 🙂 Men hvis jeg skulle gitt ett generelt tips: huske at det blir kjølig å sitte stille på en lang flytur. Anonymkode: 4ca34...71c Nja. Man blir mye klammere på et fly. På kontoret reiser jo man seg og henter kaffe/vann, går på et møterom etc. Ofte har man hev/senk også. I tillegg slipper man 45 grader temperatur i begynnelsen av møtet før temperatur synker til sibirsk vinter i løpet av dagen (som på et fly). Anonymkode: d5894...bf7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:14 #24 Skrevet onsdag kl. 14:14 AnonymBruker skrev (På 3.2.2026 den 10.57): Hvorfor overkomplisere dette? Vi flyr jevnlig ruter som tar 11-12 timer både østover og vestover, og tanken har aldri slått oss engang. Her går det i jeans (som vanlig). Det blir jo som en lang arbeidsdag på kontoret. Hva ville du hatt på deg på en helt vanlig tirsdag på jobb uten ubehag? Fly i dette. 🙂 Men hvis jeg skulle gitt ett generelt tips: huske at det blir kjølig å sitte stille på en lang flytur. Anonymkode: 4ca34...71c Ikke godt å ligge å sove i jeans, og man tar jo heller ikke av seg buksa. Jeg flyr mye business langdistanse, og foretrekker en myk bukse! Anonymkode: 42c3d...9b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå