AnonymBruker Skrevet 26. januar #1 Skrevet 26. januar Skal straks fly «halve» jorden rundt og trenger tips til en behagelig men litt «pen» bukse/joggebukse… noen som har noen gode forslag. Og som kvinne snart 50 kan benytte… reiser om få dager så må kunne kjøpes i Oslo sentrum /vest/sandvika takk Anonymkode: 202de...478
AnonymBruker Skrevet 26. januar #2 Skrevet 26. januar Bomull. Blir svett i rumpa av syntetisk og flysetestoffet. Anonymkode: 65cc5...67e 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar #3 Skrevet 26. januar Hos meg hadde det blitt en løs bukse i linblanding. Anonymkode: b2b16...b43 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar #4 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hos meg hadde det blitt en løs bukse i linblanding. Anonymkode: b2b16...b43 Enig👍 Anonymkode: 09811...32e
AnonymBruker Skrevet 26. januar #5 Skrevet 26. januar Lindex har flere enkle bukser i trikot, strikk i livet. Det er ulike fiberkvaliteter. Selv forettekker jeg å reise i løstsittende kjoler. Anonymkode: 806c9...c6d 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar #6 Skrevet 26. januar Som regel i slike tråder så får man tips om linbukse. Min erfaring er at linbukser blir fryktelig krøllete og slettes ikke pene etter bare å ha sittet litt i bilen eller ved gaten rett før man går ombord. Jeg pleier å reise i bomull og gjerne strikk i livet. Anonymkode: cbda4...4b8 4 5
AnonymBruker Skrevet 26. januar #7 Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som regel i slike tråder så får man tips om linbukse. Min erfaring er at linbukser blir fryktelig krøllete og slettes ikke pene etter bare å ha sittet litt i bilen eller ved gaten rett før man går ombord. Jeg pleier å reise i bomull og gjerne strikk i livet. Anonymkode: cbda4...4b8 Selv linbukser er behandlet på forskjellig måte fra merke til merke. Jeg liker Cubus sine veldig godt. Kjøper du i tillegg linblanding blir de ikke noe mer skrukkete enn andre bukser. Anonymkode: b2b16...b43
Brunhilde Skrevet 26. januar #8 Skrevet 26. januar Jeg har en eldgammel Levi's uten stretch. Den er god og myk og passe løs. Det er min reisefavoritt. 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar #9 Skrevet 26. januar https://www.ninepine.no jeg reiser mye, og langt, bruker bukser fra Ninepine. Du finner mange på Finn! Dropp Lin, det ser stygt ut veldig fort, spar linbuksen til du har kommet frem Anonymkode: 42c3d...9b0 3 1
DrueSmoothie Skrevet 30. januar #10 Skrevet 30. januar (endret) Jeg har flydd mye lange turer, USA og Asia, og har gjerne brukt bukser i mykt stretch-stoff, med god stretch, som sitter like godt som en vanlig bukse (dvs ikke de som er løse som joggebukser). Det ser pent ut og kan brukes med både genser og pen bluse, samtidig som det føles som en joggebukse. Jeg har en både fra Floyd (husker ikke navn) og en fra Zavannah (Zavanna Nathalie Bengaline) som jeg brukte på siste tur Oslo-Bangkok Endret 30. januar av DrueSmoothie
AnonymBruker Skrevet 30. januar #11 Skrevet 30. januar Treningstights! Elsker de og kan fåes i forskjellige farger. Eplers senger b young en myk elsastisk bukse som er syk digg. Minner litt om dressbukse i utseende men kjennes ut som joggebukse på. Elsker de også. Anonymkode: 0e367...bdd 1
test1e Skrevet 30. januar #12 Skrevet 30. januar Har akkurat flydd fra Thailand til Norge. Her går det i jeans (regular fit) Mitt lille tips er at man velger en god undis, husk også en til hjemturen. Da går komfort foran utseende 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar #13 Skrevet 31. januar Foretrekker mine sorte ullbukser fra Cubus. Myke med strekk i. Ikke noe materiale som ull, når det gjelder temperaturregulering og hygiene Anonymkode: 4da58...869 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar #14 Skrevet 31. januar Veldig glad i buksene fra Ninepine når jeg skal reise langt. Stretch og ser fortsatt fine ut etter et døgn på reise Anonymkode: 8ada5...a29
AnonymBruker Skrevet 31. januar #15 Skrevet 31. januar Jeg bytter gjerne bukse på lange flyturer. Har med meg favoritt-joggisen i håndbagasjen. Pluss skift av undertøy. Jeg har jo også noen loungebukser som er såpass pene at man kan gå rundt på flyplassen med den også. Cubus har mye bukser med stretch og som er myke, men som nesten ser litt ut som dressbukser. Anonymkode: a83e4...8a3 2
huldra_hildur Skrevet 31. januar #16 Skrevet 31. januar Bruker nesten alltid jeans uansett hva jeg gjør så også når jeg skal fly, men prøver å huske å ta på et par som er myke med god stretch når jeg skal fly langt
AnonymBruker Skrevet 31. januar #17 Skrevet 31. januar du finner nok noen på kapphal.lindex eller cubus Anonymkode: 2e1ea...b54
AnonymBruker Skrevet 31. januar #18 Skrevet 31. januar Pleier å ha med et skjerf til å legge i setet, spesielt om det er skinn. Blir så klamt. Anonymkode: efa6a...18f
AnonymBruker Skrevet 31. januar #19 Skrevet 31. januar Hvor skal du? Hvis du skal til et sted det er varmt, ville jeg tatt en kjole med myke, tykke strømpebukser under og en lang, varm cardigan. Så, når du er fremme, kan du bare ta av dette, ta ut et par flipflops og solbriller fra veska, og voila, du er klar. Hvis du skal et sted det er kaldt ville jeg gjort det samme, eventuelt et par behagelig jeans, normal livhøyde, ikke slike som sitter langt oppover mot ribbeina og forsøker å kvele deg. Anonymkode: e3c8b...5a7
AnonymBruker Skrevet 31. januar #20 Skrevet 31. januar Enten treningstights fra Oysho foreks (supermyke), eller en behagelig kjole/skjørt med strømpis for det strammer jo ingen steder. Anonymkode: ca7da...e13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå