AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:02 #1 Skrevet mandag kl. 12:02 Skal straks fly «halve» jorden rundt og trenger tips til en behagelig men litt «pen» bukse/joggebukse… noen som har noen gode forslag. Og som kvinne snart 50 kan benytte… reiser om få dager så må kunne kjøpes i Oslo sentrum /vest/sandvika takk Anonymkode: 202de...478
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:07 #2 Skrevet mandag kl. 12:07 Bomull. Blir svett i rumpa av syntetisk og flysetestoffet. Anonymkode: 65cc5...67e 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:09 #3 Skrevet mandag kl. 12:09 Hos meg hadde det blitt en løs bukse i linblanding. Anonymkode: b2b16...b43 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:12 #4 Skrevet mandag kl. 12:12 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hos meg hadde det blitt en løs bukse i linblanding. Anonymkode: b2b16...b43 Enig👍 Anonymkode: 09811...32e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:12 #5 Skrevet mandag kl. 12:12 Lindex har flere enkle bukser i trikot, strikk i livet. Det er ulike fiberkvaliteter. Selv forettekker jeg å reise i løstsittende kjoler. Anonymkode: 806c9...c6d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:26 #6 Skrevet mandag kl. 12:26 Som regel i slike tråder så får man tips om linbukse. Min erfaring er at linbukser blir fryktelig krøllete og slettes ikke pene etter bare å ha sittet litt i bilen eller ved gaten rett før man går ombord. Jeg pleier å reise i bomull og gjerne strikk i livet. Anonymkode: cbda4...4b8 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:32 #7 Skrevet mandag kl. 12:32 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som regel i slike tråder så får man tips om linbukse. Min erfaring er at linbukser blir fryktelig krøllete og slettes ikke pene etter bare å ha sittet litt i bilen eller ved gaten rett før man går ombord. Jeg pleier å reise i bomull og gjerne strikk i livet. Anonymkode: cbda4...4b8 Selv linbukser er behandlet på forskjellig måte fra merke til merke. Jeg liker Cubus sine veldig godt. Kjøper du i tillegg linblanding blir de ikke noe mer skrukkete enn andre bukser. Anonymkode: b2b16...b43
Brunhilde Skrevet mandag kl. 12:33 #8 Skrevet mandag kl. 12:33 Jeg har en eldgammel Levi's uten stretch. Den er god og myk og passe løs. Det er min reisefavoritt.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:12 #9 Skrevet mandag kl. 20:12 https://www.ninepine.no jeg reiser mye, og langt, bruker bukser fra Ninepine. Du finner mange på Finn! Dropp Lin, det ser stygt ut veldig fort, spar linbuksen til du har kommet frem Anonymkode: 42c3d...9b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå