Gå til innhold

Beste bukse til lang flytur

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal straks fly «halve» jorden rundt og trenger tips til en behagelig men litt «pen» bukse/joggebukse… noen som har noen gode forslag. Og som kvinne snart 50 kan benytte…
reiser om få dager så må kunne kjøpes i Oslo sentrum /vest/sandvika 

takk

Anonymkode: 202de...478

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bomull. Blir svett i rumpa av syntetisk og flysetestoffet. 

Anonymkode: 65cc5...67e

• Nyttig 1
Skrevet

Hos meg hadde det blitt en løs bukse i linblanding.

Anonymkode: b2b16...b43

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hos meg hadde det blitt en løs bukse i linblanding.

Enig👍

Anonymkode: 09811...32e

Skrevet

Lindex har flere enkle bukser i trikot, strikk i livet. Det er ulike fiberkvaliteter.

Selv forettekker jeg å reise i løstsittende kjoler. 

Anonymkode: 806c9...c6d

Skrevet

Som regel i slike tråder så får man tips om linbukse. Min erfaring er at linbukser blir fryktelig krøllete og slettes ikke pene etter bare å ha sittet litt i bilen eller ved gaten rett før man går ombord. Jeg pleier å reise i bomull og gjerne strikk i livet. 

Anonymkode: cbda4...4b8

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som regel i slike tråder så får man tips om linbukse. Min erfaring er at linbukser blir fryktelig krøllete og slettes ikke pene etter bare å ha sittet litt i bilen eller ved gaten rett før man går ombord. Jeg pleier å reise i bomull og gjerne strikk i livet. 

Anonymkode: cbda4...4b8

Selv linbukser er behandlet på forskjellig måte fra merke til merke. Jeg liker Cubus sine veldig godt.

Kjøper du i tillegg linblanding blir de ikke noe mer skrukkete enn andre bukser.

Skrevet

Jeg har en eldgammel Levi's uten stretch. Den er god og myk og passe løs. Det er min reisefavoritt. 

Skrevet

https://www.ninepine.no
jeg reiser mye, og langt, bruker bukser fra Ninepine. Du finner mange på Finn! Dropp Lin, det ser stygt ut veldig fort, spar linbuksen til du har kommet frem

Anonymkode: 42c3d...9b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...