Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det varmeste super- eller ullundertøyet dere har?

Fryser sånn ved utendørs aktivitet!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Devold Expedition ullundertøy. 

Anonymkode: 93979...3f2

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke bruke superundertøy når du er kald. Du må ha ull, og du må ha luft i mellom lagene som gjør luften varm…

Anonymkode: 75301...0db

AnonymBruker
Skrevet

Ullundertøy i netting. Brynje eller Lanullva f.eks. med et tynt lag over.

Anonymkode: bc1bb...05b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Super undertøy bruker jeg kun når jeg trener hardt og svetter ute. Er jeg stillesittende eller har lav aktivitet går jeg for ull. Det varmeste jeg har er Brynje Artic, men har også vert veldig fornøyd med Devold Expedition.

Devold duo active bruker jeg mest til hverdags. Mitt har vert veldig slitesterkt og varmt til mitt bruk. 

Som andre nevner er luft mellom lagene det viktigste. Lue og votter er også viktig om du fryser. 

Anonymkode: faf84...259

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du kan ikke bruke superundertøy når du er kald. Du må ha ull, og du må ha luft i mellom lagene som gjør luften varm…

Anonymkode: 75301...0db

Joda, det kan man!

"Superundertøy" kan være like varmt som enkelte av ull, det som er fordelen til ull, er at den varmer selv når den er våt/fuktig (svett). 

Men ull er veldig dårlig på å transportere svetten bort fra huden og blir mye "våtere" enn det jeg opplever at superundertøy blir ved hard fysisk aktivitet i kulda (bare kjenn på vekta til en dyvåt ulltrøye kontra en superundertøy..!) Superundertøy i kulda er supert (jeg synes mye bedre enn ull!) såfremt en holder aktivitetsnivået oppe. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...