Gjest Lea Skrevet 25. november 2002 #1 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg har spurt om dette før, men fikk ingen svar. Prøver derfor igjen! Jeg har så fryktelig varme føtter. Det brenner under fotsålene uansett årstid. Noen ganger må jeg bare putte beina i dusjen under iskaldt vann, men det blir bare verre etterpå. Når det er kaldt ute fryser jeg på beina som alle andre, men så fort det blir normal temperatur, så brenner de verre enn noengang. Har spurt på apoteket om det finnes noe som hjelper, men de vet ikke om noe. Jeg har også prøvd forskjellige typer skotøy. Går mye i sandaler hele året for å gi beina luft. Det hjelper til en viss grad. Men jeg kan jo ikke gå i sandaler hele tiden. Noen som har tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 25. november 2002 #2 Del Skrevet 25. november 2002 Heisan Lea! Er føttene dine veldig røde under? Du skjønner, en bekjent av meg har fått en spesiell type elveblest som kommer når det blir press eller trykk på huden. Hun får store pløser rundt magen hvis hun bruker stramme belter OG får ofte brennende og sviende føtter. Det er ikke sikkert at du får denne elveblesten over hele kroppen slik som hun har det. En gang det ikke brenner og svir så press noe hardt under den ene foten en stund og se om det begynner. Tror histmanin (allergi) tabletter hjelper mot denne type elveblest. Ellers så er jo en tur til legen et alltid anvendelig råd da! :D *puster kald luft på føttene til Lea* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tumle Skrevet 29. november 2002 #3 Del Skrevet 29. november 2002 Hei.. Hadde akkurat det samme da jeg var liten. Jeg voknet om natten og det brant. Noen ganger fikk jeg det samme i henden. Skjønte ikke hva det var. Så gikk jeg mange år uten "problemet", men nå har jeg fått det igjen. Hvorfor... jeg tror jeg har funnet løsningen. Jeg trener mye igjen og jeg trener ganske sent, dersom jeg ikke får i meg nok vann under og etter trening blir det værre... tror rett og slett MYE veske kan gjøre underverker. Try it out!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå