AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Hei! Har aldri vært flink til å dekorere soverom, men jeg vil gjøre en innsats nå som jeg har drømmeleiligheten. Soverommet er langt og smalt (2,3m x 4m) og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal plassere alt. Per nå så har jeg det som på bildet, men alt kan endres. Jeg ønsker ikke å ha føttene mot døren, men er det noe gunstig å dra sengen litt ut fra veggen så man får litt plass på andre siden? Det er typ 30cm mellom fotenden på senga og veggen, så man kan gå der, men det er trangt. Her er en veldig dårlig tegning av hvordan det er nå TOMT, med andre ord Anonymkode: d3b81...03c
Daisy-love Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Om du ikke vil ha beina mot døren, og ikke ligge i «feil» retning blir det vanskelig å snu sengen. Det er derimot hva jeg hadde gjort. Da hadde jeg hatt et nattbord på venstre side, og gjerne en kommode ved siden skapet.
Brunhilde Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Jeg ville trukket senga nærmere skapet og satt en hylle/kommode under vinduet (gitt at det er et vindu på kortveggen der senga står). Må du ha så stor seng? En mindre seng ville nok gjort rommet enklere å innrede.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden Når det er såpass lite rom, ville jeg hatt sengen helt inntil veggen. slik at du utnytter plassen maksimalt. Så kunne du hatt en liten kommode inntil veggen, og kanskje en grønn plante. Det gjelder ikke å "overmøblere" når rommet er såpass lite. Et eksempel: Anonymkode: a702c...5f3 2 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Brunhilde skrev (5 minutter siden): Jeg ville trukket senga nærmere skapet og satt en hylle/kommode under vinduet (gitt at det er et vindu på kortveggen der senga står). Må du ha så stor seng? En mindre seng ville nok gjort rommet enklere å innrede. Er det jeg vurderer, og. Er ikke vindu der, men jeg liker tanken på litt ekstra plass på den siden. Sengen er "bare" 150x200, jeg har for mange dyr til å ha noen mindre seng enn det 🤭 Anonymkode: d3b81...03c 1
Brunhilde Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden Viktig å ha plass til dyrene, den ser jeg 😊 Har du vindu på soverommet, og hvor er det i tilfelle ? Har du forsøkt å sove med bena mot døren? Det er nok det som vil gi best utnyttelse av rommet.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden Brunhilde skrev (5 minutter siden): Viktig å ha plass til dyrene, den ser jeg 😊 Har du vindu på soverommet, og hvor er det i tilfelle ? Har du forsøkt å sove med bena mot døren? Det er nok det som vil gi best utnyttelse av rommet. Ja, det er et langt (bredt og relativt høyt) på langveggen på andre siden av skapet. Sov med beina mot døren i gamle leiligheten, men jeg sover så dårlig. Anonymkode: d3b81...03c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå