Tullsjur Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei! Er det flere som har prøvd lenge, men ikke blitt gravide enda? Jeg tok ut spiralen i desember 2024. Har prøvd de fleste måneder siden da, men ingen positiv test enda😭
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #2 Skrevet 55 minutter siden Har dere oppsøkt hjelp? ❤️ Anonymkode: 1e8b7...178
Tullsjur Skrevet 54 minutter siden Forfatter #3 Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har dere oppsøkt hjelp? ❤️ Anonymkode: 1e8b7...178 Nei, har håpt så veldig at det skulle gå av seg selv.. dette er barn nr 2. Men går det ikke denne måneden heller så får jeg nok ringe legen
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #4 Skrevet 48 minutter siden Tullsjur skrev (4 minutter siden): Nei, har håpt så veldig at det skulle gå av seg selv.. dette er barn nr 2. Men går det ikke denne måneden heller så får jeg nok ringe legen Like greit å bare gå til legen fordi det tar tid.. ikke helt samme historie her men når vi skulle prøve på nr 2 så ble jeg gravid første måned men mistet. Det gikk så 10 mnd før jeg ble gravid igjen og mistet. Etter 12 mnd ble vi henvist til utredning, fikk time 6 mnd etter vi var hos legen. Ble heldigvis gravid måneden etter, altså 13 mnd etter start. Anonymkode: 1e8b7...178
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå