Gå til innhold

M40 - K25 - Kan det funke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en fantastisk person på venners vennefest i går. Kanskje litt stor aldersforskjell, men ellers er alt tipp, topp tommel opp. 
Kan dette funke? 

Anonymkode: 921a3...e65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan, men det er større sjanse for at aldersforskjellen blir en avgjørende grunn til at det blir slutt.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri giddet. Hva skal ei dame på 25 med en mann på 40? Når jeg var ung var jeg kun interessert i menn som var jevnaldrende med meg, max 5 år eldre. Nå er jeg 50+ og er kun interessert i menn som er litt yngre. 

Anonymkode: ce2b5...2b2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Traff en fantastisk person på venners vennefest i går. Kanskje litt stor aldersforskjell, men ellers er alt tipp, topp tommel opp. 
Kan dette funke? 

Som jeg sa i tråden der kvinnen var 40 år og han var 25 år.. så har jeg aldri sett et tilfelle der den yngste faktisk har vært interessert. 25-åringen går ikke for 40-åringen. Det er mange flotte, nydelige, vakre jevnaldrende som ikke har blitt snappet opp ennå, som de fleste går for. 

Anonymkode: 46c9b...3ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Det har fungert veldig mange ganger før.

Anonymkode: b9ecf...64d

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun ønsker å få barna sine med en oldis som dør fra henne av alderdom lenge før hun selv blir pensjonist så er det hennes valg. Dere er begge voksne 🤷‍♀️

Anonymkode: 8911b...ed9

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men bør det? Jeg stemmer nei.

Anonymkode: 2f2ba...a4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan dette funke? 

Hvis du har masse penger. Da kan det funke et par års tid.

Anonymkode: d44ed...b6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lite sannsynlig mer enn en kort tid. Så går det bra med kvinnen, som går videre med yngre mann, noe klokere. 

Anonymkode: f4dc3...a22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...