AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Traff en fantastisk person på venners vennefest i går. Kanskje litt stor aldersforskjell, men ellers er alt tipp, topp tommel opp. Kan dette funke? Anonymkode: 921a3...e65
Runnah Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Kan, men det er større sjanse for at aldersforskjellen blir en avgjørende grunn til at det blir slutt.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Hadde jeg aldri giddet. Hva skal ei dame på 25 med en mann på 40? Når jeg var ung var jeg kun interessert i menn som var jevnaldrende med meg, max 5 år eldre. Nå er jeg 50+ og er kun interessert i menn som er litt yngre. Anonymkode: ce2b5...2b2 4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Traff en fantastisk person på venners vennefest i går. Kanskje litt stor aldersforskjell, men ellers er alt tipp, topp tommel opp. Kan dette funke? Anonymkode: 921a3...e65 Som jeg sa i tråden der kvinnen var 40 år og han var 25 år.. så har jeg aldri sett et tilfelle der den yngste faktisk har vært interessert. 25-åringen går ikke for 40-åringen. Det er mange flotte, nydelige, vakre jevnaldrende som ikke har blitt snappet opp ennå, som de fleste går for. Anonymkode: 46c9b...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden Selvfølgelig. Det har fungert veldig mange ganger før. Anonymkode: b9ecf...64d
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Hvis hun ønsker å få barna sine med en oldis som dør fra henne av alderdom lenge før hun selv blir pensjonist så er det hennes valg. Dere er begge voksne 🤷♀️ Anonymkode: 8911b...ed9
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden Ja, men bør det? Jeg stemmer nei. Anonymkode: 2f2ba...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Traff en fantastisk person på venners vennefest i går. Kanskje litt stor aldersforskjell, men ellers er alt tipp, topp tommel opp. Kan dette funke? Anonymkode: 921a3...e65 Hvis du har masse penger. Da kan det funke et par års tid. Anonymkode: d44ed...b6f 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Lite sannsynlig mer enn en kort tid. Så går det bra med kvinnen, som går videre med yngre mann, noe klokere. Anonymkode: f4dc3...a22
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå