annev Skrevet 25. januar #1 Skrevet 25. januar Noen som opplever heshet hos hund,mild heshet. Er det noe som følger med alderen.? Min hund er 10 år,og merker litt forandring i lyden hans når han bjeffer,han er ellers frisk og rask
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden På 5 uker har du vel kontaktet veterinær om den har noen slike endringer.? Anonymkode: 2732a...c43
annev Skrevet 18 timer siden Forfatter #4 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): På 5 uker har du vel kontaktet veterinær om den har noen slike endringer.? Anonymkode: 2732a...c43 Har vært hos veterinæren, mente sår hals.men helheten kommer og går
Sioux Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Ja, bjeffinga på min eldre hund (11) er ikke like dyp som før. Den er litt hes og litt pjuskete i forhold til hvordan lyden var før. Det er litt som med eldre folk, stemmebåndet slites ned som alt annet. Hvordan puster hunden når den hviler eller sover? Hvis den sliter med å puste så kan du ta det opp på tlf og la dyrlegen få høre og bedømme.
annev Skrevet 15 timer siden Forfatter #6 Skrevet 15 timer siden Sioux skrev (2 timer siden): Ja, bjeffinga på min eldre hund (11) er ikke like dyp som før. Den er litt hes og litt pjuskete i forhold til hvordan lyden var før. Det er litt som med eldre folk, stemmebåndet slites ned som alt annet. Hvordan puster hunden når den hviler eller sover? Hvis den sliter med å puste så kan du ta det opp på tlf og la dyrlegen få høre og bedømme. Puster helt fint,lyttet på hjerte og lunger..men var løpetid for noen uker siden og han var da vill og masete,spiste lite,og kastet opp magesyre,mistenkte at det gav irretert hals. Fikk somac og atepsin..har blitt bedre men litt annerledes i stemmen enda,han bjeffer, men mild heshet.. Han får også innimellom en brekning,høyt så jeg skvetter i været🤣 Men i følge oppdretter så kan det også være tørr inneluft.ham gjør det sjeldent et par ganger i uka,ingenting som kommer opp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå