AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:00 #1 Skrevet søndag kl. 11:00 Vi er et godt gift par i slutten av 40 årene. Jeg (mannen) har lenge hatt lyst til å fortsette kosen og intimiteten etter at vi begge har fått orgasme første gangen. Men når jeg først har fått orgasme føler jeg liksom ikke noe for det likevel. Og hun vil som regel også få tørket opp litt, så det er liksom en naturlig avslutning fra begges sider. Dere som får til flere runder etter hverandre. Hvordan går dere frem? Anonymkode: ed98a...c26
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:43 #2 Skrevet søndag kl. 11:43 Vi er i midten av førtiårene og har ofte flere runder visst vi har tid. Noen ganger har begge lyst på mer etter å ha holdt rundt hverandre en liten stund. Da har vi mer sex. Andre ganger har bare den andre lyst og da “hjelper” man den andre i mål. Anonymkode: 033da...027
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:51 #3 Skrevet søndag kl. 11:51 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Vi er et godt gift par i slutten av 40 årene. Jeg (mannen) har lenge hatt lyst til å fortsette kosen og intimiteten etter at vi begge har fått orgasme første gangen. Men når jeg først har fått orgasme føler jeg liksom ikke noe for det likevel. Og hun vil som regel også få tørket opp litt, så det er liksom en naturlig avslutning fra begges sider. Dere som får til flere runder etter hverandre. Hvordan går dere frem? Anonymkode: ed98a...c26 Vi menn er i utgangspunktet ikke laget for mer en gang, jeg tror brorparten er som oss TS, selv om unntakene finnes. Jeg har hatt flere forhold (og et ekteskap) der sex har endt opp med å være en kjip jobb, fremfor kos på gunn av dette presset og samvittighetsspillet. For min del passer det dårlig, så jeg orker ikke mer. Da går jeg heller for frøken høyre. Hun respekterer at nok er nok 😊 Anonymkode: eca7b...a35
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:00 #4 Skrevet søndag kl. 12:00 som ung ofte flere runder. når jeg har sex med pulevenninnen min nå orker hun som regel bare en orgasme, og jeg er ofte redd for å få sæd påfingrene nårjeg tarav dongen, og må derfor vaske fingrene før jeg fingrer henne videre. blir liksom litt avbrudd, så oftest ligger vi bare og koser etter vi har kommet. Anonymkode: 12013...52d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:10 #5 Skrevet søndag kl. 12:10 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi er i midten av førtiårene og har ofte flere runder visst vi har tid. Noen ganger har begge lyst på mer etter å ha holdt rundt hverandre en liten stund. Da har vi mer sex. Andre ganger har bare den andre lyst og da “hjelper” man den andre i mål. Anonymkode: 033da...027 Vi er 50+ begge to og her, selv om det ikke blir så ofte, er det også hvis vi har god tid og er opplagte at det blir flere runder. På helgemorgener kan vi kose oss i senga i flere timer før vi står opp, og det er ikke lenge siden vi hadde en "tre runders" med orgasmer på begge alle gangene. Hvis hun er skikkelig i siget og lysten på mer, tenner det meg veldig, og jeg kan klare en ny runde etter en halvtime til tre kvarters tid. Skulle ønske det var oftere, men hun er ikke så umettelig som meg. Jeg blir "fort sulten igjen" på mer. Har aldri hatt en partner som greide å slite meg fullstendig ut i senga. Anonymkode: b06a6...9cb 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:10 #6 Skrevet søndag kl. 12:10 Hun er somregel utslitt etter en orgasme, så da er hun desverre ferdig Anonymkode: 46075...ede
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:13 #7 Skrevet søndag kl. 12:13 Vi er begge ferdige etter orgasme. Da skrus «lystknappen» av. Vil tippe det er ca 20 år siden vi gikk på en runde nr 2. Anonymkode: 6bde9...604
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:26 #8 Skrevet søndag kl. 12:26 Jeg dame i 40-årene har flere runder hver gang, heldig sånn, kommer relativt lett. Han er i 50-årene og er helt ferdig, hvertfall for et par timer, etter en utløsning. Kan godt «hjelpe meg» til flere runder altså, men hans kjønn våkner ikke igjen på en stund 😉 han sier selv han må tilbake til 20-årene for at det gikk an å vekke den rett etter en orgasme. Men, begge liker langvarig sex så da holder han bare igjen til vi begge føler oss ferdig. holder ofte på opp mot en time, og da er runde to ikke nødvendig 😅 Anonymkode: 8102f...24d 3
AnonymBruker Skrevet i går, 10:37 #9 Skrevet i går, 10:37 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg dame i 40-årene har flere runder hver gang, heldig sånn, kommer relativt lett. Han er i 50-årene og er helt ferdig, hvertfall for et par timer, etter en utløsning. Kan godt «hjelpe meg» til flere runder altså, men hans kjønn våkner ikke igjen på en stund 😉 han sier selv han må tilbake til 20-årene for at det gikk an å vekke den rett etter en orgasme. Men, begge liker langvarig sex så da holder han bare igjen til vi begge føler oss ferdig. holder ofte på opp mot en time, og da er runde to ikke nødvendig 😅 Anonymkode: 8102f...24d Det høres litt likt ut som oss, men hvis jeg tar med forspill, så er alt under en time, for kjappis å regne. Jeg har fantasert mye om at hun fortsetter å suge, etter at jeg kom, eller at jeg slikker henne ren. Det har aldri fungert, mest fordi hodet slår seg helt av. Det som er litt morsomt, er at hun blir veldig tent av at jeg kommer, og da vil hun gjerne ha en siste orgasme før vi gir oss. Heldigvis greier jeg å finne lysten til å hjelpe henne med det, og vi gleder oss veldig sammen, over hvor godt vi har det i vår alder. Begge 57 Anonymkode: b7172...99a
AnonymBruker Skrevet i går, 15:56 #10 Skrevet i går, 15:56 Her har mannen aldri orket mer enn en runde. Men han kan holde på ganske lenge da. Var sånn da vi var unge også. Jeg kunne gjerne hatt flere runder inni mellom, men klager ikke. Får ofte flere orgasmer på den ene runden, så da får det være bra. Dessuten er det gjerne jeg som gjør det meste av jobben underveis, så blir ofte litt svett og sliten. 😅 Anonymkode: a2466...9df
Janek Skrevet i går, 16:35 #11 Skrevet i går, 16:35 Jeg tar flere runder, men kanskje fem ganger i året mannen har lyst etter at han har kommet en gang. Det kan komme seg ved oralsex eller om jeg virkelig ikke gir meg😅 Men hver gang han kommer for tidlig sier han i forkant - Jeg må få komme så skal du få mer straks 😇😅
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Janek skrev (På 26.1.2026 den 17.35): Jeg tar flere runder, men kanskje fem ganger i året mannen har lyst etter at han har kommet en gang. Det kan komme seg ved oralsex eller om jeg virkelig ikke gir meg😅 Men hver gang han kommer for tidlig sier han i forkant - Jeg må få komme så skal du få mer straks 😇😅 😂😂 Godt du er fornøyd 🥰 Anonymkode: e27b4...bdb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå