AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:33 #1 Skrevet søndag kl. 09:33 Hei Hei, Dersom et foreldrepar tidligere har vært i retten og det er fattet dom om foreldreansvar, fast bosted og samvær: Hva skjer dersom foreldrene senere flytter sammen igjen eller gifter seg, og det deretter blir et nytt brudd? Gjelder den opprinnelige dommen fortsatt, eller må man starte en ny sak for å fastsette samvær og barnefordeling på nytt? , Dersom et foreldrepar tidligere har vært i retten og det er fattet dom om foreldreansvar, fast bosted og samvær: Hva skjer dersom foreldrene senere flytter sammen igjen eller gifter seg, og det deretter blir et nytt brudd? Gjelder den opprinnelige dommen fortsatt, eller må man starte en ny sak for å fastsette samvær og barnefordeling på nytt? Anonymkode: 7943b...1a1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:59 #2 Skrevet søndag kl. 09:59 Stakkars unger Anonymkode: 49779...322 5 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:01 #3 Skrevet søndag kl. 10:01 Man må gjennom prosessen på nytt, dersom man ikke blir enig om fordeling eller forholde seg til den gamle dommen Anonymkode: 8664c...de4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:27 #4 Skrevet søndag kl. 10:27 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Stakkars unger Anonymkode: 49779...322 Ja det er jeg enig i.. jeg står på utsiden og får ikke gjort så mye. Eneste jeg vet er at den ene parten nå bruker alle midler for å få mer tid med barna og da er det å bli sammen som er måte . Det var et stygt brudd der det ble mange svært alvorlige beskyldninger. Derfor jeg er det rart de nå skal prøve igjen. Vi rundt vet at dette ikke går i lengden, men har ikke noe vi skulle sagt. Anonymkode: 7943b...1a1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:14 #5 Skrevet søndag kl. 12:14 Dersom man blir enig om å følge tidligere avtale så kan man det. Eneste man ikke må man ta runden på nytt. Anonymkode: d5f36...22a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:58 #6 Skrevet søndag kl. 12:58 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Dersom man blir enig om å følge tidligere avtale så kan man det. Eneste man ikke må man ta runden på nytt. Anonymkode: d5f36...22a Takk, vi rundt prøver bare å forstå hva den tapende parten holder på med og vi vet at det blir slutt igjen. Den tapende parten vil nok da prøve seg i retten igjen. Anonymkode: 7943b...1a1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:02 #7 Skrevet søndag kl. 13:02 Man står hele tiden fritt til å avtale annet enn hva retten sier så lenge man er enig. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva skjer dersom foreldrene senere flytter sammen igjen eller gifter seg, og det deretter blir et nytt brudd? Gjelder den opprinnelige dommen fortsatt, eller må man starte en ny sak for å fastsette samvær og barnefordeling på nytt? Om man flytter sammen igjen, så har man jo avtalt noe nytt. Da må de gjennom ny mekling og ny runde i retten. Anonymkode: 3e31e...9a1
Soft mann Skrevet søndag kl. 13:07 #8 Skrevet søndag kl. 13:07 Tenker dere på ungene, eller bare deres eget beste?
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 13:24 #9 Skrevet søndag kl. 13:24 Soft mann skrev (11 minutter siden): Tenker dere på ungene, eller bare deres eget beste? Nå er det ikke jeg som er en av partneren her, men tenker som deg om de tenker på barnas beste. Jeg tror de tror at de gjør det. Det er far som fikk hovedomsorgen og mor får bare se barna i ferier pga lang reisevei. Vi som står rundt tro mor gjør dette for å senere kreve ny samværsordning. Foreldrene sier de gjør det fordi barna savner foreldrene når de ikke er sammen. Anonymkode: 7943b...1a1
Soft mann Skrevet søndag kl. 13:41 #10 Skrevet søndag kl. 13:41 Eg har vert skilt i to år. Hen på 14 regner med eg snart kommer hjem, slik at vi kan bli familie igjen som hen sier. Dette skjer selvom eg og x er veldig samkjørte og snakker til hen på en slik måte at ikke noe kan mistolkes å lage forhåpninger om at vi skal bli en familie igjen. her har de vert i retten. Sannsynligheten for at noe skulle kunne fungere noe i nærheten av en vanlig familie etter det, er vel i promille nivå. men svært ødeleggende for det uskyldig barna som nok fekk forhåpninger. uansett hvor gale det er i hjemmet så vil alltid barna være glad i mamma og pappa.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå