AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Hei! Noen som har erfaring med å slutte på sovemedisin? Jeg har brukt imovane fast i en måneds tid og nå ønsker både jeg og legen at jeg kutter ned og til slutt slutter helt. Jeg kutter en kvart tablett i slengen og vi tar det over lang tid. Er så glad for at jeg sov i natt til tross for at jeg hadde kuttet ned en kvart tablett, nå er sikkert ikke en kvart fra eller til så veldig mye men vi tar det sakte for at jeg ikke skal få panikk da mine søvnproblemer er mest om ikke hundre prosent psykisk. Noen som har erfaringer? Ønsker ingen skrekkhistorier om at det ikke er mulig å slutte og sånn, vær så snill, trenger litt positivt! 🙏🏻 Anonymkode: 310a2...9a0
Soft mann Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Etter og ha prøvd forskjellige sovemedisiner. Ca 4 uker på hver. Så var det bare og stoppe, ingen bivirkninger med det
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Jeg fikk apodorm for å sove bedre,aldri sovet SÅ ræva i hele mitt liv.Imovane også er jo helt bortkastet.Hangover hele dagen derpå med metallsmak i munnen 24/7.Start med styrketrening og slitt deg helt ut,da sover du bedre. Anonymkode: 8a0f5...916
Soft mann Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk apodorm for å sove bedre,aldri sovet SÅ ræva i hele mitt liv.Imovane også er jo helt bortkastet.Hangover hele dagen derpå med metallsmak i munnen 24/7.Start med styrketrening og slitt deg helt ut,da sover du bedre. Anonymkode: 8a0f5...916 Er ikke sikke trening er den beste medisinen for alle😉
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg fikk apodorm for å sove bedre,aldri sovet SÅ ræva i hele mitt liv.Imovane også er jo helt bortkastet.Hangover hele dagen derpå med metallsmak i munnen 24/7.Start med styrketrening og slitt deg helt ut,da sover du bedre. Anonymkode: 8a0f5...916 Smaken i munnen kan vi være enige i men når jeg har fått sove har det vært verdt det for meg. Jeg får utrolig nok ingen hangover av de heller. Anonymkode: 310a2...9a0
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Jeg brukte Stilnoct i 11 år sammenhengende. Til tider uten virkning, men var psykisk avhengig av de. Etter hvert sluttet jeg så og si på dagen og snudde meg aldri tilbake. Selvfølgelig sov jeg skikkelig dårlig i begynnelsen, men begynte på noe helt annet. I dag tar jeg 25 mg Seroquel og sover som ett barn. Ingen rød trenkand og ingen rus. Blir bare normalt trøtt og går da til sengs. Anonymkode: 08e4c...9ee
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Jeg måtte få sovemedisin for en del år siden. Prøvde og slutte, men gikk ikke så bra. Jeg prøvde og å slutte mens jeg hadde to tabletter igjen, men klarte ikke. Tor underbevisstheten tullet litt med meg der. Fikk en pakke til. Sluttet når den var helt tom. Ikke noe problem og ikke hadde behov etter det. Anonymkode: d9170...003
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #8 Skrevet 10 minutter siden Du kan jo også kutte dager, altså ta bare annenhver dag først, også hver 3. Litt mer glidende overgang pga psyken. Anonymkode: fd84c...c05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå