Gå til innhold

Bra og billig lokale for fest i Oslo

tuji

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å feire 30-årsdagen med litt mer brask og bram enn jeg vanligvis pleier på bursdagen min.

Vet noen om et stilig lokale i Oslo som ikke koster alt for mye, og hvor det er skjenkebevilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du vært i selskap der?

Fortell gjerne hvordan det er!

Vet du noe om pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth

Det er mange utesteder hvor du kan leie lokale gratis (tror jeg) fram til et bestemt tidspunkt, eks. kl. 2300. Fram til da tjener de ikke noe særlig åkke som, og et selskap vil jo føre til at de selger masse øl. Det er nok vanlig at dere får lavere ølpris enn vanlig også. Var selv på et 30-årslag for en stund siden. De hadde booket seg inn på den kaféen som ligger over Tempest. Husker ikke hva den het. Inngang ved Rådhusplassen. Fint lokale. (Kan skaffe detaljer hvis du vil).

En annen kar hadde lignende opplegg forrige helg på det som het Skansen før, i Rådhusgata ned mot Rådhusplassen. (Tror det heter noe annet nå).

Så, hvis du synes det er greit å "av-lukke" festen ca. 2300, så behøver det ikke koste noe å leie. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å tromme sammen et band til festen, og det er kanskje ikke like greit hvis vi skal være på et utested. Derfor tror jeg jeg satser på et sted hvor vi kan være alene hele kvelden.

Takk for gode ideer likevel, Kenneth, jeg er nemlig på jakt etter et sted til en annen anledning også, og da skal jeg sjekke ut de du nevnte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigalle? Der kan man i hvert fall ha eget band. Men jeg aner ikke om det er dyrt eller billig å leie der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et lokale som ligger rett ved lakkegata skole. Det heter Slurpen. Har vært på flere forskjellige fester der både med og uten band og det er et veldig flott festlokale.. Kan skaffe info om nr osv hvis du ønsker det..

Send meg i så fall en PM.

En annen flott ting med dette lokalet er at du kan betale for vasking(Lønner seg er ikke dyrt.) og da rydder de for deg også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigalle? Der kan man i hvert fall ha eget band. Men jeg aner ikke om det er dyrt eller billig å leie der.

Det har jeg faktisk tenkt på. Tror ikke det er så dyrt, og lokalet er jo skikkelig kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...