AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:39 #1 Skrevet lørdag kl. 22:39 Dere som har vært/er utro, hvordan kommuniserer dere? Fake navn i kontaktlisten, snap, ekstra tlf? Anonymkode: 444c9...923
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:59 #2 Skrevet lørdag kl. 22:59 Fælt så mange tråder du skal lage da. Kan du ikke snakke med kjæresten din snart?? Anonymkode: c1e48...850 1 3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:30 #4 Skrevet søndag kl. 14:30 Har et forhold til en gift mann, vi kommuniserer via snap, meldinger og ringer hverandre helt vanlig. Anonymkode: e9522...8f1 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:49 #5 Skrevet søndag kl. 14:49 Hovedsakelig snap, ukentlige telefonsamtaler, sms og Messenger. Han var veldig uforsiktig etter min mening. Dette beskriver da min mannlige kollega som gjerne ville ha meg som elskerinne. Det var selvsagt ikke aktuelt for min del. Utro menn uten moral er ikke nødvendigvis veldig forsiktige. Jeg tror det er fordi de ikke har respekt eller kjærlighet igjen til konen sin. Anonymkode: a7ec7...22d
Strigiformes Skrevet søndag kl. 19:38 #6 Skrevet søndag kl. 19:38 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hovedsakelig snap, ukentlige telefonsamtaler, sms og Messenger. Han var veldig uforsiktig etter min mening. Dette beskriver da min mannlige kollega som gjerne ville ha meg som elskerinne. Det var selvsagt ikke aktuelt for min del. Utro menn uten moral er ikke nødvendigvis veldig forsiktige. Jeg tror det er fordi de ikke har respekt eller kjærlighet igjen til konen sin. Anonymkode: a7ec7...22d Jeg tror menn og kvinner som velger å være utro og uærlige, kun har kjærlighet til seg selv. Å være utro er en veldig egoistisk handling. De står seg selv nærmest. Endret søndag kl. 19:38 av Strigiformes 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:57 #7 Skrevet søndag kl. 19:57 Strigiformes skrev (10 minutter siden): Jeg tror menn og kvinner som velger å være utro og uærlige, kun har kjærlighet til seg selv. Å være utro er en veldig egoistisk handling. De står seg selv nærmest. Jeg kan bekrefte mye av disse påstandene. Jeg har aldri vært trofast og vil fortsette å være utro helt til jeg ikke lenger har ereksjon. En ting jeg synes ikke kommer godt nok frem om menn som er utro er deres søken etter spenning og adrenalinkick. Ingenting gir bedre følelse enn å sjarmere en kvinne i seng. Anonymkode: 02238...4ff
Strigiformes Skrevet søndag kl. 20:01 #8 Skrevet søndag kl. 20:01 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan bekrefte mye av disse påstandene. Jeg har aldri vært trofast og vil fortsette å være utro helt til jeg ikke lenger har ereksjon. En ting jeg synes ikke kommer godt nok frem om menn som er utro er deres søken etter spenning og adrenalinkick. Ingenting gir bedre følelse enn å sjarmere en kvinne i seng. Anonymkode: 02238...4ff Takk for ærligheten din. Godt å lese at noen har selvinnsikt. Det synes jeg er viktig. Hender det at du er ærlig med noen av kvinnene du velger å sjarmere?
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:04 #9 Skrevet søndag kl. 20:04 Så få meldinger som mulig, ukentlig / daglig prat på tlf. Alt slettes etterpå… Anonymkode: fc9a8...235
Strigiformes Skrevet søndag kl. 20:28 #10 Skrevet søndag kl. 20:28 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg kan bekrefte mye av disse påstandene. Jeg har aldri vært trofast og vil fortsette å være utro helt til jeg ikke lenger har ereksjon. En ting jeg synes ikke kommer godt nok frem om menn som er utro er deres søken etter spenning og adrenalinkick. Ingenting gir bedre følelse enn å sjarmere en kvinne i seng. Anonymkode: 02238...4ff Hadde det ikke vært bedre for deg å være i et åpent forhold? 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:32 #11 Skrevet søndag kl. 22:32 Møtte er ivrig bergenser her så kommunikasjonen kan starte hvor som helst. Anonymkode: 7e487...a9d
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 23:08 #12 Skrevet søndag kl. 23:08 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan bekrefte mye av disse påstandene. Jeg har aldri vært trofast og vil fortsette å være utro helt til jeg ikke lenger har ereksjon. En ting jeg synes ikke kommer godt nok frem om menn som er utro er deres søken etter spenning og adrenalinkick. Ingenting gir bedre følelse enn å sjarmere en kvinne i seng. Anonymkode: 02238...4ff Er du også avhengig av andre ting som rusmidler eller spill/gambling? Hvorfor gidder du forhold i det hele tatt? Anonymkode: c1e48...850 2
AnonymBruker Skrevet i går, 04:20 #13 Skrevet i går, 04:20 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har et forhold til en gift mann, vi kommuniserer via snap, meldinger og ringer hverandre helt vanlig. Anonymkode: e9522...8f1 Tipper du heter Sindre på hans telefon. Han har ingen varsler på snap og han har slått av varsler på dine meldinger. Han sier nok ofte til kona si at «Sindre» maser Anonymkode: 6d928...150 2
AnonymBruker Skrevet i går, 04:43 #14 Skrevet i går, 04:43 Hvorfor gidder disse talentløse menneskene? Jeg fatter bare ikke hvorfor man skal være i forhold hvis man må rote med andre. Vær single, så slipper du å "hete Sindre på telefonen". Herlighet, så teit. Anonymkode: 22d13...b27
AnonymBruker Skrevet i går, 06:20 #15 Skrevet i går, 06:20 Går bare inn til kollegaen og spør om vi skal ha et møte. Så er dagen reddet og jeg gruer meg ikke til å gå hjem igjen. Sånn går dagene. Evt ringer jeg på jobbtelefon eller teams og inviterer kollegaen min på et møte. Kun treff i jobbsammenheng og vi har heldigvis alle sosiale treff (julebord/blåtur) uten partner. Anonymkode: 0e7a3...c5f 2
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Skrevet 23 timer siden Pappa var utro mot mamma over flere år rundt 2003-2004. Han hadde ekstra SIM-kort til mobilen, og bytta sim når ha skulle kommunisere… Ingenting å si på kreativiteten hvertfall! En venninne brukte chattefunksjonen på Wordfeud og lignende. Anonymkode: de5c1...fe5 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Skrevet 22 timer siden Kommuniserte helt vanlig. Messenger, snap, sms eller tlf. Ingen falske navn eller noe. Anonymkode: 8e993...506
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Skrevet 11 timer siden Kik er vanlig. Hemmelig snap. Ekstra tlf. Når elskerforholdet utvikler seg, blir det mer messenger, vanlig snap osv. Anonymkode: 49281...0cb
Strigiformes Skrevet 8 timer siden #19 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kik er vanlig. Hemmelig snap. Ekstra tlf. Når elskerforholdet utvikler seg, blir det mer messenger, vanlig snap osv. Anonymkode: 49281...0cb Må være fryktelig tungvint?..
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Skrevet 4 timer siden Strigiformes skrev (4 timer siden): Må være fryktelig tungvint?.. Ja, det er mye arbeid med å være utro. Men det er nok verdt det tenker jeg. Eller fullstendig desperate. Anonymkode: 49281...0cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå