AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Har vært flink med å spise sunt i hele dag. Gikk en tur i kveld og etterpå hadde jeg i meg en pose micro popcorn. Og nå angrer jeg meg og føler at den turen var bortkastet 🙈 Anonymkode: 1c03f...1d2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Hva er i veien med alle angrerene. Turen var ikke bortkasta, popcornet heller ikke. Anonymkode: f3627...6c5 1
Beneath the Moon Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Popcorn er ikke det verste man kan spise.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Jeg har også vært på tur....og snart spist en pose popcorn. Jeg synes vi er flinke, både du og jeg. Tenk, vi kunne ligget på sofaen og helt i oss brus med sukker eller alkohol....eller begge deler. Og spist sjokolade og ostepop med begge hender. Men det gjør vi ikke. Vi spiser popcorn. Et mye sunnere og mer kalorifattig valg. Hvis vi fortsetter sånn så kommer vi til å passe inn i alle klærne som har blitt for små snart. Og ikke minst bunaden på 17. mai 😁 Anonymkode: d1a24...e77 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har også vært på tur....og snart spist en pose popcorn. Jeg synes vi er flinke, både du og jeg. Tenk, vi kunne ligget på sofaen og helt i oss brus med sukker eller alkohol....eller begge deler. Og spist sjokolade og ostepop med begge hender. Men det gjør vi ikke. Vi spiser popcorn. Et mye sunnere og mer kalorifattig valg. Hvis vi fortsetter sånn så kommer vi til å passe inn i alle klærne som har blitt for små snart. Og ikke minst bunaden på 17. mai 😁 Anonymkode: d1a24...e77 Det er sant 😅😅 Anonymkode: 1c03f...1d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå