Gå til innhold

Hvilken nummeropplysningstjeneste liker du best?

Hvilken nummeropplysningstjeneste liker du best?  

1. 1. Hvilken nummeropplysningstjeneste liker du best?

• 1890 (Easy Connect)
      0
    • 1888 (Phonec)
      0
    • Andre
      2
    • Opplysningen 1881 (Telenor)
      6
    • 1880 Nummeropplysning (Current)
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid ringt 1881, men har gang på gang opplevd å ikke få de numrene jeg vil ha. Har også testet ut de andre opplysningstjenestene og har falt pladask for 1880!! :P Makan til bedre kundebehandling skal en lete lenge etter! De er hyggelige, gjør raske og korrekte søk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd dem alle (tror jeg) og har opplevd at de ikke finner nummer til folk selv om jeg gir dem fullt navn og adresse.

Så jeg sverger til www.telefonkatalogen.no eller SMS. Da finner jeg alltid det jeg leter etter.

Skrevet

Skjønner ikke at det kan være så stort marked for nummeropplysning, jeg... Kan ikke huske sist jeg ringte opplysningen for å få et telefonnummer - det er jo så raskt og enkelt å finne telefonnummer og adresser på nettet. Også er det jo svindyrt å ringe til alle "opplysningene" også...

Skrevet

Det er jo ikke alle som har Internett da. Og på jobben min går det mye raskere å benytte seg av en nummeropplysningstjenste når en skal ha tak i mange personer.

Skrevet
Det er jo ikke alle som har Internett da.  Og på jobben min går det mye raskere å benytte seg av en nummeropplysningstjenste når en skal ha tak i mange personer.

Klart det ikke er alle som har internett. Men det forundrer meg at det er et så stort marked - at det kan være plass til så mange aktører som det faktisk har blitt.

Skrevet

Bruker kun www.telefonkatalogen.no - og skjelver i buksene for at det også skal bli en betaltjeneste.

Har ikke ringt noen opplysning siden det kun var 180... lenge siden, er det ikke?

Skrevet

Sverger til www.telefonkatalogen.no eller sender en SMS til 2000 jeg :D

Skrevet

SMS er iallefall kjappest.

1880 tar jo en liten evighet før de svarer samt at de aldri har opplysningene man spør etter.

1881 er best på tlf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...