Gå til innhold

Overgangsalder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, kan dere anbefale en dyktig, lyttende, hjelpdom og virkelig up-to-date gynekolog som er tilgjengelig og koster ikke skjorta? Oslo, Drammen, Sandvika, Asker, Ringerike.

Anonymkode: 2cfd6...441

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hei, kan dere anbefale en dyktig, lyttende, hjelpdom og virkelig up-to-date gynekolog som er tilgjengelig og koster ikke skjorta? Oslo, Drammen, Sandvika, Asker, Ringerike.

Er det ikke Volvat som er best? Helene Enger eller hva hun heter.

Anonymkode: 5d571...ffb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror gynekologene koster mye det samme om de er private. Jeg går til Vibeke Rognan ved Viro Klinikken i Asker sentrum. Så behagelig, skånsom, opptatt av og oppdatert på kvinnehelse og overgangsalder. Er i overgangsalder selv og fått god hjelp og oppfølging med hormonterapi. Men det koster vel i underkant av 2000,- for en time der med full pakke. Men for meg er det verdt det😊

Anonymkode: 0c9bf...66b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Knut Svensbråthen i Hønefoss. Husker ikke pris rundt 1500 ish. Meget dyktig.

Anonymkode: 7d0b2...c62

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Knut Svensbråthen i Hønefoss. Husker ikke pris rundt 1500 ish. Meget dyktig.

Anonymkode: 7d0b2...c62

Tusen takk!

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror gynekologene koster mye det samme om de er private. Jeg går til Vibeke Rognan ved Viro Klinikken i Asker sentrum. Så behagelig, skånsom, opptatt av og oppdatert på kvinnehelse og overgangsalder. Er i overgangsalder selv og fått god hjelp og oppfølging med hormonterapi. Men det koster vel i underkant av 2000,- for en time der med full pakke. Men for meg er det verdt det😊

Takk, hun var en av dem jeg skrev på min lista :)

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er det ikke Volvat som er best? Helene Enger eller hva hun heter.

Anonymkode: 5d571...ffb

Vet ikke, aldri var på Volvat, men antar at det jobber flere gynekologer der :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan anbefale Møyfrid Kjøllesdal (Drammens Gynekologen).

Anonymkode: ac472...ae1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg går også til Vibeke, kan virkelig anbefales. Ble først nektet HRT av gynekolog fordi jeg "var for ung", selv om jeg holdt på å daue av symptomer. Nå er jeg 43 år og det viser seg at jeg ikke har flere egg igjen. 

Så det å komme til en gynekolog som sitter på oppdatert kunnskap og tar deg på alvor når du forteller om symptomer du har på perimenopausen eller menopause er faktisk verd de 2000 kronene, i alle fall for min del. 

Anonymkode: b50db...2e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...