AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Skrevet 24. januar Interiør er ikke min fremste interesse for å si det mildt, men jeg liker jo å ha det hyggelig hjemme. Jeg har filleryer på kjøkken og i gangen, mest for å beskytte gulvet som er av furu. Begynte å tenke på at det sikkert er veldig gammelmodig med tradisjonelle filleryer. Hva synes du om slike matter? Har du det selv? Eller har du bare sett det hos oldemora di? Anonymkode: 9641e...084
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Skrevet 24. januar Det har jeg mange av. Hva slags stil andre har eller liker bryr jeg meg lite om. Jeg har den stilen som gjør meg glad jeg. Anonymkode: 9ce3f...2f1 5 3
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Interiør er ikke min fremste interesse for å si det mildt, men jeg liker jo å ha det hyggelig hjemme. Jeg har filleryer på kjøkken og i gangen, mest for å beskytte gulvet som er av furu. Begynte å tenke på at det sikkert er veldig gammelmodig med tradisjonelle filleryer. Hva synes du om slike matter? Har du det selv? Eller har du bare sett det hos oldemora di? Anonymkode: 9641e...084 Har en ensfarget på badet. Anonymkode: dd301...66d
Miss Meilir Skrevet 24. januar #4 Skrevet 24. januar Jeg er glad i filleryer og har både i gangen, på kjøkkenet og på soverommet 😊 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #6 Skrevet 24. januar Tykke handvevne og gamle ryer. Jeg elsker dem ❤️ Anonymkode: 88a44...912 2
Beneath the Moon Skrevet 24. januar #7 Skrevet 24. januar Nei, syns ikke det er fint med filleryer. 3
Brunhilde Skrevet 24. januar #8 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tykke handvevne og gamle ryer. Jeg elsker dem ❤️ Anonymkode: 88a44...912 Samme her! Jeg har noen som er arvet og noen som er vevd av folk jeg kjenner. Jeg kan ikke tenke meg et hjem uten filleryer. 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. januar #9 Skrevet 24. januar Nei jeg trodde det var lagt igjen på 90-tallet. Har gulvtepper av ull under salongbord og spisebord. Anonymkode: 6f9e2...e3b
AnonymBruker Skrevet 24. januar #10 Skrevet 24. januar Det har jeg, noen min bestemor har vevd og noen jeg har kjøpt på bruktbutikk. Stor fan! Bor i et hus fra tidlig 50-tall og har passe umoderne stil, så det passer veldig godt inn her 😃 Anonymkode: 01f85...7f3 7
Fru Uperfekt Skrevet 24. januar #11 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Interiør er ikke min fremste interesse for å si det mildt, men jeg liker jo å ha det hyggelig hjemme. Jeg har filleryer på kjøkken og i gangen, mest for å beskytte gulvet som er av furu. Begynte å tenke på at det sikkert er veldig gammelmodig med tradisjonelle filleryer. Hva synes du om slike matter? Har du det selv? Eller har du bare sett det hos oldemora di? Anonymkode: 9641e...084 Jeg har, de brukes i gang og kjeller på vinteren 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #12 Skrevet 25. januar Vi har filleryer, fordi det er veldig praktisk. I gangen har vi filleryer fordi det holder på støv og sand, og fordi det beskytter gulvet mot fuktighet og skitne sko. På soverommene og frem til badet har vi filleryer fordi gulvet blir veldig kaldt for nakne føtter. Vi bor i et hus fra 50-tallet. Annet enn litt maling og nytt stuegulv har det ikke skjedd noen større oppgradering her siden 90-tallet. Filleryer passer derfor godt inn. Vi hadde også en fillerye da vi bodde i moderne leilighet. Hva ellers kan man gjøre når huseier har lagt parkett i gangen? Vi kunne selvfølgelig hatt en stor moderne matte, men det var mer økonomisk med en liten dørmatte og bestemors fillerye. Anonymkode: b1e5f...9ed 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar #14 Skrevet 25. januar Nei, ikke hjemme, har de på hytta, for meg er det hyttestil. Anonymkode: bc88f...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #15 Skrevet 25. januar Filleryer er på vei inn igjen. På samme måte som klokkestrenger og åklær har vært populært en stund nå. Anonymkode: 51f73...b16 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar #16 Skrevet 25. januar Har en laaang, tykk hjemmevevd en på soverommet. Friske, fine farger i et rom som ellers er veldig nøytralt i farger og materialvalg. Anonymkode: 82f1f...56d 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar #17 Skrevet 26. januar Har ikke typiske filleryer, men små tepper rundt om kring. Anonymkode: 27b4e...92a
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:14 #18 Skrevet fredag kl. 22:14 Ja, og jeg elsker håndvevne. Anonymkode: 88a44...912
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå