Gå til innhold

Har du filleryer hjemme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Interiør er ikke min fremste interesse for å si det mildt, men jeg liker jo å ha det hyggelig hjemme. 

Jeg har filleryer på kjøkken og i gangen, mest for å beskytte gulvet som er av furu.

Begynte å tenke på at det sikkert er veldig gammelmodig med tradisjonelle filleryer.

Hva synes du om slike matter? Har du det selv? Eller har du bare sett det hos oldemora di?

Anonymkode: 9641e...084

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg mange av. Hva slags stil andre har eller liker bryr jeg meg lite om. Jeg har den stilen som gjør meg glad jeg. 

Anonymkode: 9ce3f...2f1

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Interiør er ikke min fremste interesse for å si det mildt, men jeg liker jo å ha det hyggelig hjemme. 

Jeg har filleryer på kjøkken og i gangen, mest for å beskytte gulvet som er av furu.

Begynte å tenke på at det sikkert er veldig gammelmodig med tradisjonelle filleryer.

Hva synes du om slike matter? Har du det selv? Eller har du bare sett det hos oldemora di?

Har en ensfarget på badet. 

Anonymkode: dd301...66d

Skrevet

Jeg er glad i filleryer og har både i gangen, på kjøkkenet og på soverommet 😊

• Liker 1
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 77236...607

Skrevet

Tykke handvevne og gamle ryer. Jeg elsker dem ❤️ 

Anonymkode: 88a44...912

Skrevet

Nei, syns ikke det er fint med filleryer. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tykke handvevne og gamle ryer. Jeg elsker dem ❤️ 

Anonymkode: 88a44...912

Samme her! Jeg har noen som er arvet og noen som er vevd av folk jeg kjenner. Jeg kan ikke tenke meg et hjem uten filleryer.

• Hjerte 1
Skrevet

Nei jeg trodde det var lagt igjen på 90-tallet. Har gulvtepper av ull under salongbord og spisebord. 

Anonymkode: 6f9e2...e3b

Skrevet

Det har jeg, noen min bestemor har vevd og noen jeg har kjøpt på bruktbutikk. Stor fan! 
Bor i et hus fra tidlig 50-tall og har passe umoderne stil, så det passer veldig godt inn her 😃

Anonymkode: 01f85...7f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har, de brukes i gang og kjeller på vinteren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...