AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Interiør er ikke min fremste interesse for å si det mildt, men jeg liker jo å ha det hyggelig hjemme. Jeg har filleryer på kjøkken og i gangen, mest for å beskytte gulvet som er av furu. Begynte å tenke på at det sikkert er veldig gammelmodig med tradisjonelle filleryer. Hva synes du om slike matter? Har du det selv? Eller har du bare sett det hos oldemora di? Anonymkode: 9641e...084
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Det har jeg mange av. Hva slags stil andre har eller liker bryr jeg meg lite om. Jeg har den stilen som gjør meg glad jeg. Anonymkode: 9ce3f...2f1 2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Interiør er ikke min fremste interesse for å si det mildt, men jeg liker jo å ha det hyggelig hjemme. Jeg har filleryer på kjøkken og i gangen, mest for å beskytte gulvet som er av furu. Begynte å tenke på at det sikkert er veldig gammelmodig med tradisjonelle filleryer. Hva synes du om slike matter? Har du det selv? Eller har du bare sett det hos oldemora di? Anonymkode: 9641e...084 Har en ensfarget på badet. Anonymkode: dd301...66d
Miss Meilir Skrevet 20 minutter siden #4 Skrevet 20 minutter siden Jeg er glad i filleryer og har både i gangen, på kjøkkenet og på soverommet 😊 1
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #6 Skrevet 13 minutter siden Tykke handvevne og gamle ryer. Jeg elsker dem ❤️ Anonymkode: 88a44...912
Beneath the Moon Skrevet 12 minutter siden #7 Skrevet 12 minutter siden Nei, syns ikke det er fint med filleryer. 1
Brunhilde Skrevet 7 minutter siden #8 Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tykke handvevne og gamle ryer. Jeg elsker dem ❤️ Anonymkode: 88a44...912 Samme her! Jeg har noen som er arvet og noen som er vevd av folk jeg kjenner. Jeg kan ikke tenke meg et hjem uten filleryer. 1
AnonymBruker Skrevet 4 minutter siden #9 Skrevet 4 minutter siden Nei jeg trodde det var lagt igjen på 90-tallet. Har gulvtepper av ull under salongbord og spisebord. Anonymkode: 6f9e2...e3b
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #10 Skrevet 3 minutter siden Det har jeg, noen min bestemor har vevd og noen jeg har kjøpt på bruktbutikk. Stor fan! Bor i et hus fra tidlig 50-tall og har passe umoderne stil, så det passer veldig godt inn her 😃 Anonymkode: 01f85...7f3
Fru Uperfekt Skrevet akkurat nå #11 Skrevet akkurat nå AnonymBruker skrev (1 time siden): Interiør er ikke min fremste interesse for å si det mildt, men jeg liker jo å ha det hyggelig hjemme. Jeg har filleryer på kjøkken og i gangen, mest for å beskytte gulvet som er av furu. Begynte å tenke på at det sikkert er veldig gammelmodig med tradisjonelle filleryer. Hva synes du om slike matter? Har du det selv? Eller har du bare sett det hos oldemora di? Anonymkode: 9641e...084 Jeg har, de brukes i gang og kjeller på vinteren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå