AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:57 #1 Skrevet lørdag kl. 11:57 Er det mulighet fikse et forhold etter tilitsbrud på økonomien? Partner har vært ærlig ovenfor meg og sin familie. Jeg har sett alle dokumenter. Partner fortalte om problemet før jeg oppdaget det . Partner har gjeld på rundt 80 tusen. Summen driter jeg i men at det gikk 6 mnd før Partner sa noe det er et svik jeg syns er vanskelig. Jeg vil fikse opp men jeg vet ikke om jeg klare. Jeg treng positive ord om at dette ordner seg. Eller er jeg naive ? Anonymkode: 4ee74...b07
powerpuffen Skrevet lørdag kl. 12:23 #2 Skrevet lørdag kl. 12:23 Ja, dette løser seg. Grunnen til at partner ikke har sagt noe er fordi de skammer seg - ikke fordi de ikke ønsker å fortelle deg. De er så himla redd for din reaksjon. 80.000 er ikke veldig mye. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 12:29 #3 Skrevet lørdag kl. 12:29 powerpuffen skrev (4 minutter siden): Ja, dette løser seg. Grunnen til at partner ikke har sagt noe er fordi de skammer seg - ikke fordi de ikke ønsker å fortelle deg. De er så himla redd for din reaksjon. 80.000 er ikke veldig mye. Ja, det er en overkommelig sum men sviket er der fortsatt. En trøst er partner fortalte om problemet fremfor at jeg hadde funnet det ut. Anonymkode: 4ee74...b07
Christina82 Skrevet lørdag kl. 14:01 #4 Skrevet lørdag kl. 14:01 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg