AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Ser det er flere her som benytter lydbok til barn jeg vil prøve det til min, men hva trenger man? Jeg har aldri hørt på lydbok. Anonymkode: 5fa72...c7a
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden En cd plate og cd spiller Anonymkode: e4f79...e34
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En cd plate og cd spiller Anonymkode: e4f79...e34 Det er ikke lenger 2003. Nå kan vi bruke apper til slikt. En liten portabel høyttaler koblet til til bluetooth, eller eget headset til barnet. Voila. Anonymkode: 32ab6...b68 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke lenger 2003. Nå kan vi bruke apper til slikt. En liten portabel høyttaler koblet til til bluetooth, eller eget headset til barnet. Voila. Anonymkode: 32ab6...b68 Fra egen mobil? Eller kan jeg bruke ipad? Anonymkode: 5fa72...c7a
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Vi bruker både CD-spiller og ipad/min gamle telefon, så ikke tenk på at det skal være så high tech. CDer er geniale, for spillerne er enkle å lære seg og du slipper at ungen blir liggende å glane på skjermen (min liker å se på bildet av boken mens han hører på). Det finnes lydbøker på spotify som du kan begynne med for å teste ut. CDene kjøper vi på loppis og bruktbutikker. "Trygge" serier å begynne med for barn mellom 3 og 6 år er vel de som Anne Cath Vestly har lest inn selv, som knerten, mormor og de åtte ungene og de der. De er utrolig koselige og rolige. Ellers finnes de fleste bøker på storytel og lignende apper. Vi bruker headsett når vi reiser. Det er bare da han får bruke ipad og da kun til lydbok. Ellers bruker vi CD-spilleren som står på rommet når han skal høre på noe. Anonymkode: 6f657...648 2
Anonym Frøken Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fra egen mobil? Eller kan jeg bruke ipad? Anonymkode: 5fa72...c7a I ferien lastet vi ned fabel på iPad. Og mini hadde eget headset. Fabel koster penger, men vi benyttet oss av slikt tilbud som jeg avsluttet før jeg måtte betale ☺️
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden #7 Skrevet 26 minutter siden Min har bare hørt litt men da har hun hatt på trådløst headset for barn og så har jeg satt på og styrt fra min telefon. 3 år. Har for det meste hørt fra Spotify, Hakkebakkeskogen og Lydkatten og sånt. I bilen har vi hørt på høytaler, bruker Spotify i bilen og. Anonymkode: 9c821...b1d
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #8 Skrevet 18 minutter siden Det ligger også masse på nrk.no Anonymkode: 9f22d...de2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå