Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt nysgjerrig på hva folk egentlig tenker om onepiece

Personlig er jeg veldig fan – synes de er både komfortable og praktiske, spesielt på kalde dager. Jeg bruker den mest hjemme, men har også tatt den på meg en rask tur på butikken eller når jeg skal hente noe i nærområdet, og synes egentlig det er helt greit.

Samtidig merker jeg at onepiece ofte blir sett på som «slaskete» eller bare et koseplagg, og det skjønner jeg ikke helt. Er det egentlig så annerledes enn joggedress eller oversized strikkegenser?

Hva tenker dere?
– Bruker dere onepiece selv?
– Kun hjemme, eller også ute?

Interessert i å høre ulike meninger 😊

Anonymkode: aadac...a91

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er litt nysgjerrig på hva folk egentlig tenker om onepiece

Personlig er jeg veldig fan – synes de er både komfortable og praktiske, spesielt på kalde dager. Jeg bruker den mest hjemme, men har også tatt den på meg en rask tur på butikken eller når jeg skal hente noe i nærområdet, og synes egentlig det er helt greit.

Samtidig merker jeg at onepiece ofte blir sett på som «slaskete» eller bare et koseplagg, og det skjønner jeg ikke helt. Er det egentlig så annerledes enn joggedress eller oversized strikkegenser?

Hva tenker dere?
– Bruker dere onepiece selv?
– Kun hjemme, eller også ute?

Interessert i å høre ulike meninger 😊

Anonymkode: aadac...a91

jeg trodde du snakket om tegneserie (manga) 🤭

• Liker 1
Skrevet

Har en i fleece jeg bruker masse hjemme (ikke original). Har den aldri på utenfor tomta, går ikke lengre enn søppelkassa/postkassa med den. Men gjør meg absolutt ingenting at andre gjør det. 

AnonymBruker
Skrevet

Har en orginal. Har ikke brukt den på 17 år. Ser ikke ut😅

Anonymkode: f4cc6...d75

Skrevet

Det er kanskje det styggeste klesplagget jeg vet om, og jeg lurer helt oppriktig på hva folk som bruker det andre steder enn hjemme egentlig tenker. For meg er det på linje med å gå ut i pysj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...