Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er festene dere er på? Jeg har nettopp kommet hjem fra en fest med tre quiz-runder, tre quizmastere. Dette er riktignok et quiz-miljø, men ganske overkill. Fikk så vidt snakket med et par stykker mellom slagene.

Er det ikke quiz, så er det enten festleker med kasting etc eller ulike spill. Ikke mye rom for å snakke med noen utenom og det skyldes kanskje at man er redd for at det skal bli en stille og kjedelig fest om ingenting er organisert.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har som regel ingen aktiviteter, vi har omtrent ingen «fester» på vinteren, men på våren og sommeren inviterer vi til grilling. Da koser vi oss med mat og drikke, snacks og gode samtaler.

Anonymkode: cb21f...6ab

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sexfester er de beste 

Anonymkode: a3f86...e35

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt innflytningsfest, bursdagsfester, spillkvelder, halloweenfest og julebordsfester. Litt ulike ting på hver av kveldene. 

På spillkvelder er det jo roligere og vi er ikke så mange, på de andre festene vi har hatt eller vært på er det jo mye alkohol og høy musikk og god stemning:) 

Anonymkode: c0e55...1c1

AnonymBruker
Skrevet
Runnah skrev (2 timer siden):

Hvordan er festene dere er på? Jeg har nettopp kommet hjem fra en fest med tre quiz-runder, tre quizmastere. Dette er riktignok et quiz-miljø, men ganske overkill. Fikk så vidt snakket med et par stykker mellom slagene.

Er det ikke quiz, så er det enten festleker med kasting etc eller ulike spill. Ikke mye rom for å snakke med noen utenom og det skyldes kanskje at man er redd for at det skal bli en stille og kjedelig fest om ingenting er organisert.

Hvor gammel er du? :)

Anonymkode: 7f377...d2a

AnonymBruker
Skrevet

Vi er en gjeng som quizzer fast én gang i uka, på bar med quizmaster. Og når vi møtes på privaten har helst en av oss forberedt en quiz. Så denne traff meg midt i sjela, hehe.

Men quizen varer 1-2 timer, også har vi resten av kvelden på å drikke oss snydens. Så quizzen er ikke hovedfokuset, bare en artig start.

Anonymkode: 27f1a...c41

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor gammel er du? :)

Anonymkode: 7f377...d2a

40+

AnonymBruker
Skrevet

I koronatiden sluttet folkene rundt meg å arrangere fester. Har ikke blitt invitert til noen siden.

Anonymkode: 562e4...a7d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

I koronatiden sluttet folkene rundt meg å arrangere fester. Har ikke blitt invitert til noen siden.

Anonymkode: 562e4...a7d

Ta initiativet og inviter selv, så er dere kanskje i gang igjen. Jeg syns det er utrolig koselig med en fest, både meg og uten alkohol. Koselig å samles litt utenfor at man møtes i døren i barehagen, på foreldremøte, på trening, på butikken, på jobb osv. 

Anonymkode: c0e55...1c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...