Runnah Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Har inntrykk av at mange kvinner har gitt opp menn og at det har vært en trend en stund, i hvert fall de som har fått de barna de vil ha. Det handler jo mye om å få barn. Nå virker det som at flere og flere menn begynner å miste interessen også, man melder seg ut og gidder ikke å prøve, man fokuserer heller på venner og andre ting å fylle livet med. Har det noen gang vært verre enn nå? Tinder er ødelagt, å treffe noen på byen virker håpløst (man er gjerne bare ute med venner og fokuserer på dem), det er tilsynelatende svært få arenaer som fungerer. Handler tilsynelatende mest om flaks og tilfeldigheter, og da hjelper det ikke om begge kjønn begynner å gi opp. Det vil alltid være en viss andel menn som er overivrige og prøver seg på alt og alle, prøver seg på helt feil måte osv, men har inntrykk av at mer normale menn enten er i et forhold eller har mistet interessen, gidder ikke mer, vet at det ikke er særlig sannsynlig å lykkes, mye på grunn av skyhøye krav. Jeg merker selv at jeg prøver mindre og mindre, fast forhold blir mindre interessant for hvert år som går, prøver egentlig ikke å sjekke opp noen, har ikke giddet å skrive til de 30+ matchene jeg har på Tinder, helt verdiløse matcher i praksis. I starten av 40-årene.
RaggyReggie Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Tja, kanskje ein berre vil møtest meir tilfeldig, gjennom vener eller fritidsaktivitetar? Datingappar er kjedelege og livet for kort!
Runnah Skrevet 1 time siden Forfatter #3 Skrevet 1 time siden RaggyReggie skrev (11 minutter siden): Tja, kanskje ein berre vil møtest meir tilfeldig, gjennom vener eller fritidsaktivitetar? Datingappar er kjedelege og livet for kort! Virker vanskelig å treffes via felles venner eller fritidsaktiviteter, men kanskje det er slik mange finner hverandre, utenom de som har maks flaks på Tinder. Via felles venner virker helt dødfødt, virker som at mange vegrer seg for dette fordi de ikke vil at andre skal få vite om det. Jeg vegrer meg selv for å like kvinner på Facebook dating (brukes omtrent ikke) hvis vi har felles venner, men er generelt åpen for det om vi treffes i ulike sammenhenger.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Facebook dating er genialt Til og med Saab-Rune kan få seg noe der Anonymkode: d6611...f30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå