AnonymBruker Skrevet 23. januar #1 Skrevet 23. januar Jeg har begynt å se på en konto på Snapchat som viser nærbilder (video) av kviser og hudormer som blir poppa. ….. for så å fortelle det her. Anonymkode: ceae3...054 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #3 Skrevet 24. januar Spennende...? Eller tilfredstillende? Anonymkode: dc15f...819
AnonymBruker Skrevet 24. januar #4 Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spennende...? Eller tilfredstillende? Anonymkode: dc15f...819 Litt fascinerende kanskje. Folka har jo helt sykt mye urenheter i huden. Anonymkode: ceae3...054
AnonymBruker Skrevet 24. januar #5 Skrevet 24. januar Må med skam melde jeg har sett You tube kanaler med dette innholdet. Jeg har et nyttårsforsett, må kreke meg opp fra dette bunnivået og har i det minste lest tre romaner siden nyttår. Anonymkode: 98e0c...5c1 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar #6 Skrevet 24. januar Har man først klikket seg inn på innholdet så kommer det jo opp igjen som forslag og da… ja, da burde jeg lese en bok isteden 😂 Anonymkode: ceae3...054
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå