Gjest -eline- Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Jeg sitter med Forbrukerkjøpsloven foran meg, men jeg er litt usikker likevel. Saken er at min litt over 3 år gamle iBook tok visst dagen i dag. Virker som om det er harddisken som har sagt takk&farvel, jeg har tidligere fått byttet harddisk en gang og skjerm to ganger, og nå begynner jeg å bli rimelig lei! Jeg vet det er 5 års reklamasjonsrett på bærbare maskiner (måtte virkelig krangle meg til å få den reparert sist gang), og det står at selger kan kreve å få reparert samme feil to ganger, men når man har hatt maskina inne på service 3 ganger allerede og jeg har allerede tapt mye tid på det (studiene mine er prosjektbaserte og jeg bruker maskina mye...) så lurer jeg på om jeg kan kreve å få ny maskin. ...må "kvinne" meg opp til å ringe dit igjen i morgen...jeg vet jo at jeg må krangle siden de ikke akkurat elsker at norske myndigheter gir så gode forbrukerrettigheter...
Gjest -eline- Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 Fikk ny maskin uten noen store diskusjoner, kjempeflott service! Saa naa haaper jeg bare jeg faar ny maskin i loepet av paasken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå