Gå til innhold

K40 og M25 - kan det funke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg, K40, har møtt det mest fantastiske mennesket jeg noen gang har kjent. Vi har felles interesser, lik humor og like verdier. Kjemien er helt unik og jeg har ikke vært borti noe lignende. Vi er bare venner enda, men det er definitivt noe mer i lufta mellom oss. Kan dette gå, mtp aldersforskjell? Er det noen andre som har vært i et forhold med samme aldersforskjell?

Anonymkode: d2f69...cea

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen problem.. Og om du har barn så er det bare en stor fordel, tenk å ha en så sterk og frisk mann som kan stille opp for barna. 

Anonymkode: 9ecea...ec2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Tilhører sjeldenheten ihvertfall. Han vil utvikle seg og endre seg mye de neste årene. 

Anonymkode: ac664...855

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei

Anonymkode: 98199...bd6

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Nope

Anonymkode: 5a653...f95

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Det må nesten den yngste avgjøre. 

Anonymkode: b7142...2e7

• Nyttig 2
Skrevet

Haha nei. Du må i verstefall risikere å bli uglesett, og miste en stor del av nettverket ditt. Å slå seg sammen med en så ung mann sier ganske mye om dine verdier og holdninger.

Anonymkode: c728e...a9f

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg, K40, har møtt det mest fantastiske mennesket jeg noen gang har kjent. Vi har felles interesser, lik humor og like verdier. Kjemien er helt unik og jeg har ikke vært borti noe lignende. Vi er bare venner enda, men det er definitivt noe mer i lufta mellom oss. Kan dette gå, mtp aldersforskjell? Er det noen andre som har vært i et forhold med samme aldersforskjell?

Vil han ha barn?..

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke bare menn som er gamle griser....

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha nei. Du må i verstefall risikere å bli uglesett, og miste en stor del av nettverket ditt. Å slå seg sammen med en så ung mann sier ganske mye om dine verdier og holdninger.

Anonymkode: c728e...a9f

Det sier jo mye mer om de som dømmer da! Plutselig kan man faktisk møte den rette uavhengig av alder, så lenge begge er voksne. Noen unge er mer modne enn andre. Er mye som spiller inn. 

Anonymkode: 53462...c8a

• Liker 5
Skrevet
Beneath the Moon skrev (1 minutt siden):

Det er ikke bare menn som er gamle griser....

Det er ikke gamle griser så lenge begge liker hverandre. Gamle griser er de som gir uønsket oppmerksomhet til andre. Det er det ikke i dette tilfellet!! Uansett er "gamle griser" et begrep man burde slutte med. 

Anonymkode: 53462...c8a

• Liker 4
Skrevet

Jeg var 42 og samboeren 25 da vi møttes. Fungerer fint for oss i hvert fall.

• Liker 6
Skrevet

Svaret er kort og godt nei. Det kan funke i en periode, men ikke som et varig forhold.

Anonymkode: dad7d...488

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er for gammel for han!

Anonymkode: 4805b...ea3

• Nyttig 2
Skrevet

Menn bytter jo ofte til yngre partnere. Tenk langsiktig her. M27

Anonymkode: ad4be...c25

Skrevet

Klart det kan funke! 

Anonymkode: 879f2...f91

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjenner en kvinne på rundt 70. Hun har en 17 år yngre mann, og de har vært gift siden hun var ca 45 og han 28. De har vært lykkelige i alle de årene, og traff hverandre gjennom jobb.

Anonymkode: aa1de...05f

• Hjerte 3
Skrevet

Fins alle slags forhold-konstellasjoner rundtom.

Har dere oddsen med dere for noe langvarig? Neppe.

Personlig mening: «legge beslag» på en mann i de kommende årene hvor han har best sjans til å finne en partner å starte en familie med, og i tillegg for alltid være «den gamle» i forholdet? Nope.

• Nyttig 1
Skrevet

Nei. Han må du nesten la gå. Han er svært ung og fortjener å finne noen på sin egen alder. Om max 10 år er du i overgangsalderen og han er 35…. 

Anonymkode: de3ec...1c5

• Nyttig 1
Skrevet

For meg som kjenner kvinner som pusher 70 som fortsatt går toppturer, reiser rundt i verden og ellers er seskuelt aktive med sine respektive, så tenker jeg jo at jeg har mange gode år å gi denne mannen. Han står jo fritt til å eventuelt forlate meg når jeg blir gammel og senil. Det er slik jeg hadde tenkt om jeg skulle funnet en mann som var 15 år eldre enn meg, det blir ikke aktuelt å være noens pleier. Det samme gjelder den andre veien. Han kan ikke få barn selv, og har ikke noe ønske om å adoptere. Vi er begge veldig aktive og holder oss i god form. Klart kan livet ta en vending og jeg kan bli sykelig mange år før jeg håper, men det kan jo for så vidt skje med alle uansett alder. 

Enda er dette uansett bare et tankeeksperiment. Jeg hadde aldri sett for meg å kunne falle for noen som er så mye yngre enn meg tidligere, men her er kjemien som sagt helt spesiell.

Ts

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...