AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:26 #1 Skrevet fredag kl. 18:26 Jeg lurer på om at jeg som kjøper en i måneden bruker for store mengder- Anonymkode: 9eff4...da9
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:30 #2 Skrevet fredag kl. 18:30 Mine varer lengre. Har aldri timet hvor lenge de varer. Også varierende om det er fuktighetskrem for ansiktet eller kropp. Størrelse på forpakningen. Jeg har hatt noen body produkter i alt for liten forpakning til å kunne brukes noe særlig lengre enn en måned men jeg vil ikke si dette er normalt. Anonymkode: 7bb10...f43
aksase Skrevet fredag kl. 18:37 #3 Skrevet fredag kl. 18:37 Jeg tror min tørket før jeg fikk brukt den opp. Jeg bruker ikke fuktighetskrem hvert år..... Nå er det kanskje 10 år siden sist. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:38 #4 Skrevet fredag kl. 18:38 Ca 4 mnd. Smører morgen og kveld. Anonymkode: dbfe5...cf1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:11 #6 Skrevet lørdag kl. 20:11 Dagkrem: tja, rundt et år? Bruker hver morgen. Bodylotion: Ca. 3-4 mnd. Smører halve kroppen annenhver dag, etter dusj. Anonymkode: 853bf...6e4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:01 #8 Skrevet lørdag kl. 23:01 Bruker 2 samtidig og de varer 4-5 mnd hver. Det er endelig godt for de koster en formue. Anonymkode: 2de3c...1a8
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:23 #9 Skrevet søndag kl. 20:23 Bodylotion så bruker jeg vel 200-400ml pr måned. Til ansiktet kjøper jeg 4-5 stk pr år, men bruker ulike etter sesong. Høyere solfaktor i sommerhalvåret, mer fet på vinter. Lettere på dagen, tyngre på kvelden. Anonymkode: ce1cc...ba9
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:24 #10 Skrevet søndag kl. 20:24 AnonymBruker skrev (På 23.1.2026 den 19.26): Jeg lurer på om at jeg som kjøper en i måneden bruker for store mengder- Anonymkode: 9eff4...da9 Spørs hvor mange ml det er i kremen din det. Anonymkode: db151...251
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:27 #11 Skrevet søndag kl. 20:27 Bruker aldri fuktighetskrem. Eller, noe på hendene hvis jeg har vasket hendene mye ifm jobbing og kanskje også brukt avfetting/white spirit. M53. Anonymkode: b6fa5...850 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:30 #12 Skrevet søndag kl. 20:30 aksase skrev (På 23.1.2026 den 19.37): Jeg tror min tørket før jeg fikk brukt den opp. Jeg bruker ikke fuktighetskrem hvert år..... Nå er det kanskje 10 år siden sist. Mulig vi er ganske like, jeg gidder rett og slett ikke bruke fuktighetskrem oftere enn et par tre ganger i året 😂 Er det dumt av meg mon tro? Bruker heller ikke sminke om det gjør noen forskjell 😅 Anonymkode: e6bb1...853
aksase Skrevet søndag kl. 21:00 #13 Skrevet søndag kl. 21:00 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mulig vi er ganske like, jeg gidder rett og slett ikke bruke fuktighetskrem oftere enn et par tre ganger i året 😂 Er det dumt av meg mon tro? Bruker heller ikke sminke om det gjør noen forskjell 😅 Anonymkode: e6bb1...853 Jeg tenker det er helt greit. Hvis huden ikke er tørr og sår, er det bare tull å smøre den inn med kjemikalier. Kanskje til og med skadelig. Huden vår er perfeksjonert gjennom millioner av år til å fungere optimalt. Det er kun to ting som kan skade huden, og det er overdreven påføring av kjemikalier(såper, kremer og minke) og sykdom. Det første er lett å unngå og det andre kan ofte lindres eller fikses med ting som hudleger anbefaler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå