Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Tar de visa-visa? At det går på visadelen, som med Peppes og i taxier?
Vanilje jenta Skrevet 6. april 2006 #2 Skrevet 6. april 2006 hvis du oppgir visa nr så går det på visaen.
jordbær Skrevet 6. april 2006 #3 Skrevet 6. april 2006 Ja-a.. Må skrive under, mener jeg. Mmm..lyst på spice-mat.. Tikka masala med nanbrød.. Får vel hjem og lage sjæl! (Spice leverer ikke til oss )
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #4 Skrevet 6. april 2006 Grace hjalp meg, og de tok både Mastercard og Visa Veldig god mat forøvrig!
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #5 Skrevet 6. april 2006 Dolly-Dimples kan du ikke bestille uten dekning på kortet slik du f.eks kan gjøre på peppes Begge er testet for å si det slik.. hehe
Nemmera Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Ja-a.. Må skrive under, mener jeg. Mmm..lyst på spice-mat.. Tikka masala med nanbrød.. Får vel hjem og lage sjæl! (Spice leverer ikke til oss ) ← Jordbær: Hvor bor du da? Ikke i Oslo da, eller?
jordbær Skrevet 15. april 2006 #7 Skrevet 15. april 2006 Jordbær: Hvor bor du da? Ikke i Oslo da, eller? ← Neei? Skedsmo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå