Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker nå Ole Henriksen strength trainer peptid boost moisturiser. Men jeg synes den går så fort tom. I tillegg flasser foundationen, så jeg lurer på om jeg trenger noe som gir enda mer fukt? Og gjerne noe rimeligere!

Jeg er i førtiårene. Bruker i tillegg the ordinary granactive retinoid, cosrx peptid serum, the ordinary amino acids med b5, cosrx aha/bha i ulike varianter, Garnier c vitamin (ikke alle samtidig selvsagt), og øyekrem fra la roche posay.

Tips? 

Anonymkode: 2cf2c...13e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg bruker nå Ole Henriksen strength trainer peptid boost moisturiser. Men jeg synes den går så fort tom. I tillegg flasser foundationen, så jeg lurer på om jeg trenger noe som gir enda mer fukt? Og gjerne noe rimeligere!

Jeg er i førtiårene. Bruker i tillegg the ordinary granactive retinoid, cosrx peptid serum, the ordinary amino acids med b5, cosrx aha/bha i ulike varianter, Garnier c vitamin (ikke alle samtidig selvsagt), og øyekrem fra la roche posay.

Tips? 

Jeg bruker også denne, enig i at kriukken er litt liten, men har aldri hatt problemer med at foundation flasser.

Har lest og hørt mye bra om CeraVe Peptide Cream, ikke prøvd den selv ennå, men ut fra ingredienslisten og beskrivelsen høres den mer ut som en tradisjonell krem, i motsetning til Peptide Boost, som er en gel-krem. Den inneholder også peptider, og prisen ligger på ca. 350,- kr. Ser av omtaler at den også fungerer bra under sminke, så kanskje den er noe du kan forsøke?🙂

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips Roci! Jeg opplever vanligvis ikke flassing heller, men jeg tror huden min reagerer på kulden og blir ekstra tørr? Jeg skal sjekke ut den fra CeraVe :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for tips Roci! Jeg opplever vanligvis ikke flassing heller, men jeg tror huden min reagerer på kulden og blir ekstra tørr? Jeg skal sjekke ut den fra CeraVe :)

Det kan være at huden din trenger mer fett i kulda, ja :) Hadde vært gøy å høre om den fra CeraVe funker, har som sagt ikke prøvd den selv :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...