AnonymBruker Skrevet i går, 15:10 #1 Skrevet i går, 15:10 Hei, jeg er en kvinne i slutten av 20-årene. Jeg har verdens beste kjæreste, en kan ikke finne en bedre mann en han som stiller opp uansett. Jeg elsker han av hele mitt hjerte, og betyr alt for meg. Vi har bra sex, og har det opp til flere ganger i uken. Han har også gitt meg den beste orgasmen noensinne. Men før jeg møtte han, hadde jeg en fuck friend. Eller vi var vel snarere friends with benefits. Vi fikk en kjemi med engang og ble veldig forelsket i hverandre. Vi begynte å henge daglig og ha sex. Etterhvert innså vi at vi ikke ville fungere som et par, men vi hadde god kjemi som venner og fantastisk sex. Følelsene gikk etterhvert bort. Men den seksuelle kjemien og det gode vennskapet var til stede. Vi hang sammen daglig og hadde jevnlig sex, men ikke vær gang vi var sammen. Det var bare et godt vennskap. Sannheten er, jeg har verken før eller senere hatt så god sex med noen. Etterhvert møtte jeg han jeg er sammen med i dag. Min venn ble gla på mine vegne og vi fortsatte som venner, min kjæreste ble også kompis med han. Det var ikke sånn at vi hang like ofte lenger, men kunne møtes i festelige lag. Etter en hendelse på byen trengte jeg støtte. Kjæresten min var umulig å få tak i. Så vennen min endte opp med å stille om for meg, når jeg trengte noen. Ja vi endte opp med å ha sex, jeg sa hva som hadde skjedd til kjæresten min. Jeg fortalte det til kjæresten min, vi snakket ut og alle kontakt ble brutt. Det gjorde meg ingenting å kutte kontakten, da jeg vet hvem som er viktigst for meg. Men jeg tenker på sexen hele tiden. Det siste ligget, hvor godt det var. Det var ikke noe følelser eller noe sånt, det er bare noe med måten han tok meg på. Han drev på ei jente på det tidspunktet, men sa selv at sexen vi to hadde sammen var noe eget. Jeg har tilgitt meg selv for utroskapen da alle kan gjøre feil, det har kjæresten min også. Kunne ikke hatt det bedre en det jeg har i dag. Men det jeg har dårlig samvittighet for er, jeg savner sexen. Ikke personen men sexen. Jeg tenker på hvor godt det siste ligget vi hadde sammen var. Hva han gjorde med meg i senga, hvordan hele sexlivet var fra dag en. Jeg merker det er to forskjellig typer sex, da det er sterke følelser i den sexen med meg og kjæresten min. Men jeg har så dårlig samvittighet for at jeg savner sexen jeg hadde før vi møttes, også fordi jeg ofte tenker på de to siste liggene og det første. De to siste var etter jeg møtte kjæresten min, men det ene var før vi ble eksklusive helt i start fasen. Kjæresten min vet også om det, men han brydde seg ikke den gangen da vi kun hadde møttes et par ganger. Jeg er så fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre, har ingen og snakke med om det. Kan jo ikke bare si til kjæresten min hei du husker du han, ja jeg savner sexen vi hadde… Anonymkode: cb844...841
AnonymBruker Skrevet i går, 15:17 #2 Skrevet i går, 15:17 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): min kjæreste ble også kompis med han AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Etter en hendelse på byen trengte jeg støtte. Kjæresten min var umulig å få tak i. Så vennen min endte opp med å stille om for meg, når jeg trengte noen. Ja vi endte opp med å ha sex Du kommer til å gå lei den tøffelkjæresten din om få år, om du ikke allerede har gjort det. Men ifølge hønset her inne gjør ikke tøseri noe med fremtidig evne til å binde seg, så klart. Anonymkode: 4ac91...4e6 1 3
AnonymBruker Skrevet i går, 15:23 #3 Skrevet i går, 15:23 Asså.. dette orker jeg ikke engang å prøve å gi råd på. For et ungdomsskolenivå. Anonymkode: 231b8...17d 5 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:34 #4 Skrevet i går, 15:34 Du høres ut som et fælt menneske. Anonymkode: 5a625...ee6 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:24 #5 Skrevet i går, 16:24 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Du høres ut som et fælt menneske. Anonymkode: 5a625...ee6 Hvorfor mener du det ? Anonymkode: cb844...841
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Det høres ut som du savner lidenskap og spenning. Altså noe mer enn sex. Jeg har hatt "bedre" sex med min eks, men jeg tenker aldri sånn om min nåværende. Tvert imot så gleder jeg meg til framtida innen sex med ham. Ikke bare fordi vi er glade i hverandre og jeg får orgasmer, men fordi jeg synes han er spennende mentalt og at vi har mye igjen å utforske. I lilhet med deg har jeg også fått tilbud om sex/samtaler med min eks, men jeg er ikke interessert. Kanskje du trenger å prate med noen som kan hjelpe deg å sortere og ta ærlige valg. Anonymkode: 1893f...d6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå