Gå til innhold

Veldig store hengebryster

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Garantert perfekte🥰

Anonymkode: fe63f...aeb

Hva vet du om det?...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (Akkurat nå):

Hva vet du om det?...

Jeg vet ingenting, men jeg har meninger.

Jeg liker pupper, og har aldri sett stygge pupper!🥰

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg vet ingenting, men jeg har meninger.

Jeg liker pupper, og har aldri sett stygge pupper!🥰

Det er jeg enig med deg i!

AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (14 minutter siden):

Det er jeg enig med deg i!

Nettopp, kvinnekroppen er fantastisk 😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nettopp, kvinnekroppen er fantastisk 😍

Nydelig ❤️ Det er kroppen til en mann også, men det blir litt annerledes synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (2 minutter siden):

Nydelig ❤️ Det er kroppen til en mann også, men det blir litt annerledes synes jeg.

Det er forståelig, men selv så liker jeg å kjenne, samt smake forsiktig, bruke tungen osv 🥰

Skrevet

Hengepupper er meget vennlige og gode.. de koser med ansiktet mitt når dama rir meg🥰
Jeg prøver å treffe dem med munnen for å kysse dem, men takten gjør det litt vanskelig å treffe dem.
Jeg må løfte hodet fra puta, men samtidig holde rompa oppe for best treffpunkt mot klitten.
Over tid treffer jeg jo litt, så både brystvortene og hele puppen blir våt. Jeg lytter til hennes pust og begeistring, og hun tenker: 
"Woow, han elsker hengepuppene mine.. Åååh så hærlig🥰"

Jeg kjemper videre med å holde igjen orgasmen, og kjenner melkesyren i nakken.. men jeg klarer ikke å slutte, for de smaker så himmelsk godt. Nå hører jeg at hun nærmer seg orgasme, så jeg presser puppene sammen.. så gaper jeg over begge brystortene samtidig, og leker litt med den varme tunga over dem.. "Velkommen inn i varmen" gjør at hun tar et langt innpust, så total stillhet i noen sekunder.. så kliper hun meg hardt i armene, etterfulgt av et langt utpust.. "Du er best.. nei det er du som er best!" vi krangler litt med litt med humor om dette. Så kysser vi hverandre på munnen, i samme stilling🥰❣️

Dette er ikke en erotisk novelle.. jeg beskriver bare hvorfor jeg elsker pupper generelt..
Men jeg vil også bevise og overbevise.. at hengepupper også har erogene følelser, og er nokså vennlige av seg👏🫠

Skrevet

Kjenner ei som heter Sara.

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse.

veronica<3, mod. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig store bryster, men de henger ikke. Er det innafor?

Anonymkode: 2ec90...af0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har veldig store bryster, men de henger ikke. Er det innafor?

Anonymkode: 2ec90...af0

Helt perfekt 🥰 🥰 pupper er fint uansett fasong♥️

• Liker 1
Skrevet
Strigiformes skrev (På 26.1.2026 den 23.45):

hva er annerledes med kroppen til en mann? altså, begge kan vell være nydelig?:) 

Skrevet
sjenert_gutt skrev (5 minutter siden):

hva er annerledes med kroppen til en mann? altså, begge kan vell være nydelig?:) 

Følelsen av kroppen hans mot min.

Det er ikke det samme med en kvinne. Hun kan være så nydelig hun bare vil. Er ingenting som kan måle seg med det. 

Skrevet
Strigiformes skrev (Akkurat nå):

Følelsen av kroppen hans mot min.

Det er ikke det samme med en kvinne. Hun kan være så nydelig hun bare vil. Er ingenting som kan måle seg med det. 

ah :) men da skjønte jeg hva u mente ! 

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 27.1.2026 den 7.59):

Hengepupper er meget vennlige og gode.. de koser med ansiktet mitt når dama rir meg🥰
Jeg prøver å treffe dem med munnen for å kysse dem, men takten gjør det litt vanskelig å treffe dem.
Jeg må løfte hodet fra puta, men samtidig holde rompa oppe for best treffpunkt mot klitten.
Over tid treffer jeg jo litt, så både brystvortene og hele puppen blir våt. Jeg lytter til hennes pust og begeistring, og hun tenker: 
"Woow, han elsker hengepuppene mine.. Åååh så hærlig🥰"

Jeg kjemper videre med å holde igjen orgasmen, og kjenner melkesyren i nakken.. men jeg klarer ikke å slutte, for de smaker så himmelsk godt. Nå hører jeg at hun nærmer seg orgasme, så jeg presser puppene sammen.. så gaper jeg over begge brystortene samtidig, og leker litt med den varme tunga over dem.. "Velkommen inn i varmen" gjør at hun tar et langt innpust, så total stillhet i noen sekunder.. så kliper hun meg hardt i armene, etterfulgt av et langt utpust.. "Du er best.. nei det er du som er best!" vi krangler litt med litt med humor om dette. Så kysser vi hverandre på munnen, i samme stilling🥰❣️

Dette er ikke en erotisk novelle.. jeg beskriver bare hvorfor jeg elsker pupper generelt..
Men jeg vil også bevise og overbevise.. at hengepupper også har erogene følelser, og er nokså vennlige av seg👏🫠

Du tenkte noen trodde at hengepupper ikke har erogene følelser? 
rar novelle, men er enig i at den ikke var erotisk. 

Anonymkode: 73397...e4b

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse, seksualiserte bilde, og stenges etter gjentatte ryddinger.

veronica<3, mod. 

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...