Gå til innhold

Salg av barneklær

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :) 

Jeg tenkte prøve selge unna litt klær som har blitt for små, og lurer på hva som selger lettest/er mest foretrukket?
Skal jeg lage en stor pakke med alle klær i samme størrelse (selv om det kan være litt blanding av f eks lette sommerklær og bukser/gensere/tynne jakker), eller bør jeg lage en annonse for f eks bukser, en for pysjer, en for bodyer osv? 

Hva foretrekker folket der ute? ☺️

Anonymkode: 49de2...bae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hei :) 

Jeg tenkte prøve selge unna litt klær som har blitt for små, og lurer på hva som selger lettest/er mest foretrukket?
Skal jeg lage en stor pakke med alle klær i samme størrelse (selv om det kan være litt blanding av f eks lette sommerklær og bukser/gensere/tynne jakker), eller bør jeg lage en annonse for f eks bukser, en for pysjer, en for bodyer osv? 

Hva foretrekker folket der ute? ☺️

Anonymkode: 49de2...bae

Det som selger best er klær av ettertraktede merker, klær i god stand, klespakker i matchende farger osv. Ta bilder i godt lys, stryk klærne om de er fryktelig krøllete. Legg gjerne ved bilder av klærne på. 
Om man bør selge enkeltvis eller som klespakker kommer litt an på klærne. Er det billige klær som er godt brukt, selg som klespakke. Er de pent brukt/nye fra fastfashion kan det være lurt å selge som pakke. 

Anonymkode: 42a39...f10

Skrevet

Pakke. Alltid pakke. Jeg kommer ALDRI til å gidde å kjøpe brukte enkeltplagg ever. Med unntak av typ vinterdress fra godt merke. 

Anbefaler å ta deg tid til å ta gode bilder, og gjerne stryk plaggene for å få gode bilder. Det er definitivt kjøpers marked når det gjelder barneklær, så ikke regn med at du får så veldig mye for dem. 

Jeg er nok ikke alene om at jeg heller kjøper nye klær enn å betale mye for brukte klær. Men kjøper gjerne en basisgarderobe brukt (en klespakke eller to) på Finn og sper på med litt færre nye plagg. 

Skrevet

Letteste måten å få mest mulig på kortest mulig tid er å bruke butikker ala Kirppis, Rere, Det Gule Hus osv.

Anonymkode: 34a33...cde

Skrevet
Surriball skrev (1 minutt siden):

Pakke. Alltid pakke. Jeg kommer ALDRI til å gidde å kjøpe brukte enkeltplagg ever. Med unntak av typ vinterdress fra godt merke. 

Anbefaler å ta deg tid til å ta gode bilder, og gjerne stryk plaggene for å få gode bilder. Det er definitivt kjøpers marked når det gjelder barneklær, så ikke regn med at du får så veldig mye for dem. 

Jeg er nok ikke alene om at jeg heller kjøper nye klær enn å betale mye for brukte klær. Men kjøper gjerne en basisgarderobe brukt (en klespakke eller to) på Finn og sper på med litt færre nye plagg. 

Det er også sånne som meg, som skyr klespakker som pesten, og hater å måtte kjøpe en masse klær som ikke vil bli brukt om vi skal ha en pakke. 
La eventuelt folk sette sammen sin egen pakke. 

Anonymkode: 42a39...f10

Skrevet

Pakker satt sammen etter sesong er det jeg lettest blir kvitt. F.eks et par shortser, tskjorter, en genser eller to og kanskje en bukse. Ikke for store pakker, og gjerne 50 eller 100 kr per pakke for ikke-merkeklær. Vinn-vinn, kjøper får billige basisklær og jeg slipper dårlig samvittighet over å bidra til tekstilsøppel. 

Skrevet

Jeg liker best små pakker. Buksepakke, pysjpakke, ullpakke osv. 3-8 plagg i hver 

Anonymkode: ae546...867

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...