Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2026 den 17.40):

Jeg har et forhold til en som er gift. Hun har oppdaget det og han får selvsagt ikke ha kontakt med meg, men vi har forsatt forholdet likevel...

Hovedgrunnen er at han har vært sammen med henne siden han var veldig ung og ikke følt seg som en prioritert på evigheter. Han føler seg glemt og tilsidesatt over mange, mange år. Han har hatt null selvfølelse, kommuniserer ikke egne behov fordi han tror de ikke betyr noe, er fryktelig ensom og livredd for å ende opp alene. Når han er med meg føler han seg sett, ønsket, prioritert, møtt, begjært..

Han er så redd for å være alene, og komfortabel nok med henne til å velge å bli I det livet de har og sammen med barna. Et forhold med meg er heller ikke et alternativ, og det vet han. Likevel er han, sagt med egne ord, så betatt av meg at han ikke klarer å gi slipp. Og nå når kona naturligvis er både forbanna og leiseg så får han kun glede fra meg og ingenting fra henne, noe som bare dytter han enda mer i min retning.

Meg for min del ble bare så sinnsykt glad i han. Alle unnskyldningene hans for å være utro går rett hjem og jeg har kun kjærlighet og medfølelse for han, selv om jeg veldig ofte også tenker at han må være sosiopat som klarer å holde på med det han gjør. De gangene jeg har prøvd å gå, som er mange, har han klart å snakke meg tilbake. Og jeg er fullstendig klar over hvor høl i huet det er. Problemet er at vi er dypt følelsesmessig involvert og ikke klarer å gå ifra hverandre..

Anonymkode: a5f92...d3b

Han bruker deg bare. Du er dum. 

Anonymkode: 11cce...f26

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært utro selv, men opplevde det med min eksmann. Nå når det har gått lang tid klarer jeg å se på det på en litt mer nyansert måte, enn de første årene etterpå. Det er uansett et ekstremt svik og utrolig vondt uansett hvordan jeg vrir og vender på det. For midt vedkommende var det for han kunne og han søkte spenning, og jeg var hjemme og tok vare på barn og hjem. Jeg opplevde det som ekstremt brutalt,  men det hadde neppe føltes bedre med en mer "legitim" grunn. Uflaks med mann som ikke satte nok pris på oss og det vi hadde skapt sammen, og en sånn mann klarer jeg meg fint uten. Vi har klart (eller jeg har) å få til et godt foreldreskap og jeg har klart å få et hjem og en god hverdag for meg og mine. Far er en viktig for barna mine, og derfor viktig for meg å få til et godt og trygt samarbeid med. Nå er dette 3 år siden og tiden hjelper jo veldig og har vært min beste venn i dette. 

Anonymkode: aae0b...f55

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

For at alle skal få, så må noen være utro også.

Anonymkode: 4d9e3...a16

Er du så ettertraktet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2026 den 18.58):

Fordi jeg ikke får møtt mine emosjonelle behov hjemme, og ikke vil bryte opp en familie som tross alt fungerer helt greit. 

Anonymkode: 04c63...ca5

Dette er et paradoks. Her motsier du deg selv. Mulig det fungerer av praktiske årsaker. Mulig, men jeg har mine tvil kjenner jeg, på bakgrunn av det du skriver...

Å måtte skjule ting krever enormt mye energi. Vil tro at dette tynger deg, og da er det som å gå i sirup. Kvikksand tror jeg. 

Dette er en av hovedårsakene til at jeg velger å være singel. Jeg stoler ikke på noen. Bare meg selv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han bruker deg bare. Du er dum. 

Anonymkode: 11cce...f26

Jeg bruker nok han like mye. Vi er ok med det. Og det er fryktelig godt.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Beste svaret. Folk må seriøst slutte med dette "bruker deg" når det er frivillig fra begge parter.

Anonymkode: cbf69...bea

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt ærlig; fordi jeg aldri hadde stolt på han. Jeg har sett hva han er i stand til, og jeg er glad jeg ikke er avhengig av at han kommuniserer og forteller meg sannheten..

Jeg er også klar over at vi er nedsauset i dopamin og adrenalin når vi er sammen, og realiteten og hverdagen hadde slått oss i trynet med en gang affærebrillene er borte.

Selv om jeg er dypt glad I han og vi naturligvis har et helt elektrisk sexliv og en connection som er til å ta og føle på så har han definitivt mange kvaliteter jeg ikke ville vært komfortabel å bygge livet mitt rundt...

Du skriver nøyaktig hva jeg opplever og tenker... 

Vi begge har et behov som vi får tilfredsstilt i hverandre. 

Anonymkode: 585f3...6e4

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min gir meg ikke oppmerksomhet. Han er bare deppet og kommer hjem og ikke vil se på meg. Alt handler om jobben hans.

Anonymkode: 847c4...190

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Beste svaret. Folk må seriøst slutte med dette "bruker deg" når det er frivillig fra begge parter.

Hahah ja, hvilket annet alternativ er det når han tross alt fortsatt er sammen med kona si og jeg ikke ønsker å være sammen med han selv 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahah ja, hvilket annet alternativ er det når han tross alt fortsatt er sammen med kona si og jeg ikke ønsker å være sammen med han selv 😅

Nettopp.

AnonymBruker
Skrevet

Er «utro» når sjangsen til å ligge med noen yngre og deiligere enn dama dukker opp. Det er jo hele poenget. Heldigvis vet hun å glede seg på mine vegne, og vica versa. 

Må være trist å ha det annerledes 

Anonymkode: 98212...703

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er «utro» når sjangsen til å ligge med noen yngre og deiligere enn dama dukker opp. Det er jo hele poenget. Heldigvis vet hun å glede seg på mine vegne, og vica versa. 

Må være trist å ha det annerledes 

Anonymkode: 98212...703

For en kjernekar! Hun tenker sikkert det samme om deg også, aldri glem det ;) Hvorfor ikke bare være singel og ha alle mulighetene i verden - som du åpenbart har i følge deg selv? 

Anonymkode: ea4ef...aaf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...