AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:50 #1 Skrevet fredag kl. 09:50 Noen mener at de som er utro bare har dårlig moral. Andre hevder at det er mangler i forholdet de er i som er årsaken. Dere som er eller har vært utro - hvorfor? Anonymkode: 56a42...93e
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:53 #2 Skrevet fredag kl. 09:53 En får pult mer. Meget enkelt. Anonymkode: cbf69...bea 2 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:01 #3 Skrevet fredag kl. 10:01 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Noen mener at de som er utro bare har dårlig moral. Andre hevder at det er mangler i forholdet de er i som er årsaken. Dere som er eller har vært utro - hvorfor? Anonymkode: 56a42...93e Min eks sa han var utro fordi han ikke fikk seg noe, og fordi han trengte trøst. Disse er det mange av! Jeg kaller det ansvarsfraskrivelse og feighet. Heller bedre å gå enn og duppe seg eller være emosjonelt utro bak partner sin rygg! Og til de som med viten gir personen muligheten, eller står med armene klar når partneren til den som har vært utro ++ har fått nok.. Det er ofte en god grunn til at ting har blitt som det har blitt. Mesteparten endrer seg ikke på ett knips, og du er den neste på lista. Rosenrødt i starten, alltid 😊 Finnes heldigvis gode og lojale mennesker også! Anonymkode: 563f5...591 1 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:04 #4 Skrevet fredag kl. 10:04 Jeg var utro fordi forholdet mitt var dødt, og jeg forelsket meg i en annen. Under forelskelse så mister mann litt logisk sans tror jeg for jeg kjenner ikke meg selv igjen i det hele tatt. Jeg endte forholdet mitt, men brukte en del tid på det fordi det var barn involvert. Å bryte opp en familie er vanskelig. Ikke en unnskyldning for å være utro selvsagt, men jeg brukte tid på å akseptere og ta inn over meg at familien min og forholdet mitt var over. At jeg var utro angrer jeg ekstremt mye på. Det ble ikke oppdaget og forholdet mitt hadde tatt slutt uansett. Men jeg skulle ønske jeg hadde håndtert det på en annen måte. Skyldfølelsen spiser meg grådig. Som fortjent Anonymkode: 9cfb8...f75 2 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:08 #5 Skrevet fredag kl. 10:08 Litt "enkel" i hodet kanskje? Kjenner ingen intelligente som har vært utro. Anonymkode: 08668...096 1 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:09 #6 Skrevet fredag kl. 10:09 Sexavhengig Anonymkode: 1c1b3...6b7 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:10 #7 Skrevet fredag kl. 10:10 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg var utro fordi forholdet mitt var dødt, og jeg forelsket meg i en annen. Under forelskelse så mister mann litt logisk sans tror jeg for jeg kjenner ikke meg selv igjen i det hele tatt. Jeg endte forholdet mitt, men brukte en del tid på det fordi det var barn involvert. Å bryte opp en familie er vanskelig. Ikke en unnskyldning for å være utro selvsagt, men jeg brukte tid på å akseptere og ta inn over meg at familien min og forholdet mitt var over. At jeg var utro angrer jeg ekstremt mye på. Det ble ikke oppdaget og forholdet mitt hadde tatt slutt uansett. Men jeg skulle ønske jeg hadde håndtert det på en annen måte. Skyldfølelsen spiser meg grådig. Som fortjent Anonymkode: 9cfb8...f75 Hvor lenge var du utro før du avslutta forholdet? Er du sammen med den du var utro med nå? Anonymkode: 56a42...93e
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:12 #8 Skrevet fredag kl. 10:12 Jeg var utro fordi jeg var miserabel i forholdet. I ettertid måtte jeg også erkjenne at jeg var en feiging som ikke turte å gå før det gikk så langt. Og ja, jeg anser alle som er utro som noen feiginger eller mennesker uten moral. Felles for begge er at de gjennom selvrettferdiggjørelse klarer å overbevise seg selv om at de er gode og empatiske mennesker som bare står opp for seg selv. Jeg har gått denne stien selv Anonymkode: 11461...79d 2 2 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:12 #9 Skrevet fredag kl. 10:12 fordi man ikke får nok sex hjemme, er vel den vanligste årsaken? Anonymkode: 2af2c...3a8 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:15 #10 Skrevet fredag kl. 10:15 Ofte er det en impulsiv handling pga at man møter noen helt spesielle. Det trenger ikke vær noen dypereliggende grunn Anonymkode: 77124...fb5 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:22 #11 Skrevet fredag kl. 10:22 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Litt "enkel" i hodet kanskje? Kjenner ingen intelligente som har vært utro. Anonymkode: 08668...096 Oh really… Anonymkode: 7f81e...14b 8
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:22 #12 Skrevet fredag kl. 10:22 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvor lenge var du utro før du avslutta forholdet? Er du sammen med den du var utro med nå? Anonymkode: 56a42...93e Jeg avslutta forholdet et år etter at jeg møtte han andre. Jeg håpte nok på at det skulle gå over slik at jeg kunne klare å fortsette i et dødt forhold for barnas skyld. Men etter hvert reagerte barna også på oss foreldre, og hvordan vi hadde det hjemme. Forholdet mitt hadde tatt slutt uansett. Men det tok nok raskere slutt også utroskapen. Hadde jeg ikke møtt ham hadde jeg nok holdt ut i et par år til. Nei, det ble ikke oss. Men det var ikke opp til meg. Hadde det vært opp til meg hadde vi vært sammen enda. Anonymkode: 9cfb8...f75 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:42 #13 Skrevet fredag kl. 10:42 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Min eks sa han var utro fordi han ikke fikk seg noe, og fordi han trengte trøst. Disse er det mange av! Jeg kaller det ansvarsfraskrivelse og feighet. Heller bedre å gå enn og duppe seg eller være emosjonelt utro bak partner sin rygg! Og til de som med viten gir personen muligheten, eller står med armene klar når partneren til den som har vært utro ++ har fått nok.. Det er ofte en god grunn til at ting har blitt som det har blitt. Mesteparten endrer seg ikke på ett knips, og du er den neste på lista. Rosenrødt i starten, alltid 😊 Finnes heldigvis gode og lojale mennesker også! Anonymkode: 563f5...591 Hvorfor gikk ikke du da før han var utro. Det virker som du ikke viste noe mindre forakt mot han respekterte han noe mer før han var utro? Kanskje han var utro til å føle seg fri? Anonymkode: 706f6...152 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:53 #14 Skrevet fredag kl. 10:53 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Litt "enkel" i hodet kanskje? Kjenner ingen intelligente som har vært utro. Anonymkode: 08668...096 🤣 Anonymkode: 04385...dce 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:01 #15 Skrevet fredag kl. 11:01 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Litt "enkel" i hodet kanskje? Kjenner ingen intelligente som har vært utro. Anonymkode: 08668...096 Dette er faren med anekdotisk tilnærming, der man har hatt det med i undersøkelser tyder faktisk trenden omvendt av din opplevde virkelighet. Anonymkode: 18dc1...404 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:15 #16 Skrevet fredag kl. 11:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt "enkel" i hodet kanskje? Kjenner ingen intelligente som har vært utro. Anonymkode: 08668...096 Intelligens har ingenting med utroskap å gjøre. Det er personlighet og etiske holdninger. Mener jeg da som har vært utro hele tiden jeg var gift og er nå sammen med en som er notorisk utro. Vi er ikke dumme, bare djevelsk utyske som ikke er til å stole på. Livet må være litt spennende også. Tenk hvor kreativ man blir for å skjule sin faenskap. Drama og helvete hører med, kjenne at du lever. Anonymkode: 5bdf3...186 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:39 #17 Skrevet fredag kl. 11:39 Fordi typen begynte å røyke hasj bak ryggen min, noe han visste var en dealbreaker for meg. Da tok jeg hevn. Anonymkode: b62cf...8e2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:49 #18 Skrevet fredag kl. 11:49 For man prøver å prøver. Tar opp ting. Prøver å finne en løsning sammen, men det er enveiskjørt i mange år. Mangel på bekreftelse, komplimenter,romantikk, partner som bidrar og stiller opp på godt og vondt og tar ett tak hjemme og ikke lar deg stå med alt, man blir avvist i flere år, og føler seg sulten på bekreftelse av andre,savner sex,nærhet og intimitet,spenning og kjærlighet! Ingenting er hans problem og ikke noe han vil forholde seg til, han er ikke utro,m og trodde aldri jeg skullr være det men ser jo no at jeg nærmer meg det punktet! Etter å ha prøvd å ta opp ting i flere år. Lei av å være ensom,tatt for gitt,ingen innsats eller tid,bare til skjerm.. Anonymkode: 18ccf...f1b 2 3
Bimbo Skrevet fredag kl. 13:39 #19 Skrevet fredag kl. 13:39 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt "enkel" i hodet kanskje? Kjenner ingen intelligente som har vært utro. Anonymkode: 08668...096 Tenkt over at du «ikke kjenner noen» fordi de er for intelligente til å bli avslørt? 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 16:30 #20 Skrevet fredag kl. 16:30 Jeg var utro fordi jeg savnet sex med en tidligere jeg hadde hatt en del sex med. Savnet bare selve sexen rett og slett. Råttent gjort av meg. Anonymkode: abaf4...b81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå