Gå til innhold

Klumper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en ragdoll med lang pels. Ha får klumper som vokser seg større. Vi har en kam vi børste han daglig med, men nå er klumpene så etablert at det ikke funker, han er i tillegg hårsår. Han var inne i en måned da snøen kom, så pelsen forhåpentligvis fikk hvile og ikke tovet seg, men klumpene kom selv om han kun var inne. Nå sitter klumpene så tett inntil huden at jeg ikke får klippet dem, og det blir bare mer og mer. Hva gjør jeg? Jeg har ikke barbermaskin.

Anonymkode: 71d3d...d4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta ham til dyrlegen, de kan barbere ham. De kan også sedere ham før barbering hvis det er behov for det.

Skrevet

Dyrlegetime eller kjøpe barbermaskin. Ville satset på dyrlege, så er du sikker på at du får det til og får gjort det ordentlig. Kanskje du kan lære noen triks samtidig. Du må ordne dette relativt kjapt da det er VONDT for pus å ha så tette klumper, særlig når han er hårsår fra før.

Anonymkode: 430c0...f38

• Liker 1
Skrevet

Da må du kjøpe barbermaskin eller ta katten til dyrlegen så klumpene blir fjernet. Uansett veldig greit å ha barbermaskin for å forebygge nye klumper.

Skrevet

Vår må barberes hos dyrlege, i narkose et par ganger i året.

Anonymkode: bd340...302

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Rhodiola, admin.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...