Gå til innhold

Ullundertøy, anbefalinger?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leter etter et fint og stilig ullundertøy-sett (langermet topp og longs) i mørke farger, til voksen dame.

Skal brukes på snøfjellet, hyttetur, i alpinbakken, på skitur. Trenger at det er varmt og kløfritt, 'smart' og sporty. Dvs ikke sånn Cubus-ull. 

Var på XXL og de hadde sikkert 20 varianter, så jeg ble helt paff og måtte bare forlate butikken. 

Tenker også på pris. Ønsker ikke å betale over 1000 kr for hver del. Så proff er jeg ikke. 

Hvilket merke og modell er din favoritt av ullundertøy? Send gjerne link. 

Anonymkode: ae21b...510

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes cubus ullet er svært behagelig bruker ofte et tynt lag førs og da funker cubus svært godt.

Men av annet ull. Aclima er bra. Dette netting ulltøyet brynje er bra. Har også noe ullvang og wooland jeg er svært fornøyd med. Liker noen av modellene til Janus. 

Anonymkode: 84205...d83

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Aclima. For veldig kaldt vær er Lanullva Havbris god. Under vanlige klær liker jeg Calida Silky Wool, den er litt tynnere og mer praktisk under trangere klær. 

Anonymkode: ad557...3fc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Var på XXL og de hadde sikkert 20 varianter, så jeg ble helt paff og måtte bare forlate butikken. 

😂 føler med deg, hadde samme følelsen selv på sports outlet

Anonymkode: a9b93...778

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Kari traa, men de er ofte mer fargerike og med mye mønster. Har også en del fra Devold som jeg er fornøyd med, men etter noen år begynner de å nuppe veldig. HellyHansen er jeg ikke så fornøyd med. 

jeg er ellers godt fornøyd med Cubus sitt ull, både som er helt tynne, men også de settene som er tykkere. 

Anonymkode: fa575...f11

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg liker Kari traa, men de er ofte mer fargerike og med mye mønster. Har også en del fra Devold som jeg er fornøyd med, men etter noen år begynner de å nuppe veldig. HellyHansen er jeg ikke så fornøyd med. 

jeg er ellers godt fornøyd med Cubus sitt ull, både som er helt tynne, men også de settene som er tykkere. 

Anonymkode: fa575...f11

Kari traa er kjent for å få hull nesten med en gang. 

Anonymkode: dfe6d...760

AnonymBruker
Skrevet

Aclima uten tvil😄 

Anonymkode: 1d53e...334

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med Janus ull. 

Anonymkode: 251ba...7f9

AnonymBruker
Skrevet

Har et svart sett fra Devold som jeg er fornøyd med. 

Anonymkode: d6d0e...2f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...