Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal kjøpe oss ny håndstøvsuger. Noen som har anbefalinger? Eventuelt noen som har erfaring med en håndstøvsuger vi burde sky som pesten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i tiden hadde vi en "Black & Decker"-støvsuger som var helt super. Den hadde skaft og stort munnstykke nederst og håndstøvsugeren satte man midt på.

Den kunne brukes til ta småting på kjøkkengulvet etter frokosten og håndstøvsugeren tok man bare av og brukte på benken o.l. Hele sullamitten hang på en lader som var festet på veggen. Tok nesten ikke plass i det hele tatt og var alltid oppladet.

Vi lot den følge med leiligheten da vi solgte og jeg har ikke funnet maken noe sted etterpå. Men vår holdt i alle fall i 2-3 år og vi hadde ikke trøbbel med den.

Mener at vi kjøpte den på Jernia eller noe sånt.

Skrevet

Takk for tips, Lea. Skal sjekke Jernia her i byen :)

Gjest Gjest
Skrevet
Vi skal kjøpe oss ny håndstøvsuger. Noen som har anbefalinger? Eventuelt noen som har erfaring med en håndstøvsuger vi burde sky som pesten?

min erfaring er at en betaler for mye lyd og lite effekt.

Skrevet
Takk for tips, Lea. Skal sjekke Jernia her i byen  :)

Elkjøp har en slik til ca 900 kr med roterende koster.

Genial!

Skrevet
Elkjøp har en slik til ca 900 kr med roterende koster.

Genial!

Løp og kjøp :sjarmor:

Takk for tipset. Jeg burde egentlig skaffe meg en sånn igjen.

Og det var roterende koster på min også.

Skrevet

Den er rett og slett bare knall!

Mine børster har takket for seg nå, og den skal erstattes så snart jeg har penger! Den ble brukt mange ganger hver dag, med god resultat. Burde egentlig hatt en som hang etter hver unge gjennom døgnet.

Skrevet

Vi har en black & decker "dustbuster" Den er helt genial! Men dette er kun håndstøvsuger altså!...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...