Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi tenker på å reise derhen i sommer. Hva er erfaringene med maten derifra? Takk.

Anonymkode: d7850...ab1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

https://www.langedrag.no/matogdrikke/#toggle-id-8-closed

Veldig bra mat 🥰 Jeg var der i sommer som var og hadde en liten porsjon med lapskaus som var 10 av 10 og den kan jeg anbefale 🤤. Du kan og ta med niste.

Jeg spiste lapskausen og planen var jeg skulle egentlig ut og gå etterpå, men jeg ble så mett at jeg sovnet i noen timer😂.

Og før jeg gikk hjem så kjøpte jeg Wrap med kylling som var 10 av 10 🤤

Dem serverer middag for middagsgjester kl. 17:30 om du er her på overnatting eller kun kommer for å nyte en deilig middag. – Middag er inkludert for overnattingsgjester.

Frokosten serveres kl. 08:30. Her vil du også kunne smøre med deg lunsjpakke til senere på dagen om du ønsker det – Frokost og lunsjpakke er inkludert for overnattingsgjester.

Anonymkode: e6c62...2c3

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.1.2026 den 15.25):

Veldig bra mat 🥰 Jeg var der i sommer som var og hadde en liten porsjon med lapskaus som var 10 av 10 og den kan jeg anbefale 🤤. Du kan og ta med niste.

Jeg spiste lapskausen og planen var jeg skulle egentlig ut og gå etterpå, men jeg ble så mett at jeg sovnet i noen timer😂.

Dem serverer middag for middagsgjester kl. 17:30 om du er her på overnatting eller kun kommer for å nyte en deilig middag. – Middag er inkludert for overnattingsgjester.

Frokosten serveres kl. 08:30. Her vil du også kunne smøre med deg lunsjpakke til senere på dagen om du ønsker det – Frokost og lunsjpakke er inkludert for overnattingsgjester.

Du skriver 10 av 10 to ganger. Også skriver du: -her på overnatting. I tillegg opplyser du om når frokosten er og muligheten for matpakke…

Så du jobber der, eller er en av driverne? Og da er vel ikke akkurat dine 10 av 10 så veldig mye verdt lenger. 
#reklame

Anonymkode: a5762...e7c

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er dyrt!

Anonymkode: 44175...b48

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alt lest på hjemmesiden. Jeg ønsker meg uavhengige og personlige erfaringer. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du skriver 10 av 10 to ganger. Også skriver du: -her på overnatting. I tillegg opplyser du om når frokosten er og muligheten for matpakke…

Så du jobber der, eller er en av driverne? Og da er vel ikke akkurat dine 10 av 10 så veldig mye verdt lenger. 
#reklame

Anonymkode: a5762...e7c

Nettopp. Vedkommende har ogå delvis limt fra siden deres. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er dyrt!

Takk!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er dyrt!

Og hvorfor tror du det er dyrt? Langedrag er jo langt oppi gokk! Det koster å få mat levert dit! Det koster å ha kokker på jobb, drifte kjøkken og kafe og etc. 

man står fritt til å medbringe egen mat. 

Men maten som serveres er GOD, kortreist (i desember serverte de byggrynsgrøt istedenfor risengrynsgrøt) og ekte. 

Kan ikke dra på Langedrag og forvente rævva mat til en billig penge. Da forstår du ikke konseptet Langedrag. 

Dra på Maxburger istedenfor!

Anonymkode: 40094...170

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Maten er god, men enkel. skikkelig husmannskost og det virker ikke som de kompromisser med kvalitet. 

Uavhengig av mat så anbefales Langedrag som sted

Anonymkode: 28622...ee2

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for erfaringer. For meg ts er at maten er dyr naturligvis medvirkende og viktig. Ingen av oss er rike. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for erfaringer. For meg ts er at maten er dyr naturligvis medvirkende og viktig. Ingen av oss er rike. 

Ta med egen mat? Men er du sikker på at Langedrag da er riktig plass å dra på? 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta med egen mat? Men er du sikker på at Langedrag da er riktig plass å dra på? 

Om Langedrag er viktig eller ikke er ikke det jeg spurte om. Og det drøfter jeg ikke med dere. Jeg spurte om maten.

AnonymBruker
Skrevet

Om Langedrag er viktig eller ikke er ikke det jeg spurte om. Og det drøfter jeg ikke med dere. Jeg spurte om maten.

riktig

AnonymBruker
Skrevet

Hører gjerne om flere konkrete erfaringed med mat derifra, både gode og dårllige er velkomne. Jeg svarer ikke på flere merkelige spørsmål som om er Langedrag rett for deg, men materfaringer tas i mot med takk ❤️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var en skikkelig, skikkelig rar tråd. 

Anonymkode: 4ff91...a90

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hahaha enig 

Anonymkode: 5df3d...75f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er altså derfor jeg, ts, ber om at folk holder seg til det jeg faktisk spør om.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det virker som du jobber der på måten du skriver på. "Om du er her på overnatting"...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Hensatt skrev (Akkurat nå):

Det virker som du jobber der på måten du skriver på. "Om du er her på overnatting"...

Mitt intrykk og.

Ts.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter ha lest meg opp har jeg (ts) funnet følgende.

Anmeldelser sier at middagen ofte er god, men alle får det samme, og det er lite variasjon for unge ganer.

Frokosten er ofte kaotisk og har tørt brød, osv.

De serverer ikke lunsj, og det tørre brødet fra frokosten sier ofte at er enda tørrere da.

Vi grubler videre for  når vi betaler så mye for noe, må maten og være verdt det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...