Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette virker kanskje banalt å kjenne på, men jeg gjør nå det da. 

Vi separerte og flyttet hver for oss for to-tre år siden. I perioden vi var fra hverandre begynte jeg å date en kollega av meg. Jeg og mannen begynte å prate om å finne tilbake senere, og jeg avbrøt da med kollegaen min. I korte trekk. 

Jeg var åpen med min mann og selv om kollegaen sjekket innom innimellom for å sjekke status var det viktig for min mann at jeg gjorde det klart at jeg satset på ekteskapet mitt, selvsagt. 

Til våren må jeg på en jobbtur og av alle mennesker er det kun jeg og kollegaen min, som jeg datet, som har blitt bedt om å reise. Jeg har den siste tiden prøvd alt jeg kunne om å få byttet eller endret, etter jeg ble gjort oppmerksom på at det skulle være oss som reiste. Jeg kommer ingen vei, og har i går måtte snakke med mannen og fortalt at jeg er bedt om å dra, kollegaen min som jeg datet skal dra, og det blir kun jeg og han denne uken. 

Til det var responsen bare et kjapt at jeg ikke måtte være naiv å ikke tro at kollegaen min ikke kom til å prøve seg. Noe han spøkte, flirte av i forbifarten. Han hadde ingen andre kommentarer. I dag fikk jeg en melding fra min kollega mens jeg viste mannen noe på telefonen, og han reagerte ingenting på meldingen. Jeg svarte og det ble noen meldinger frem og tilbake og min mann virker ikke å bry seg overhode. Meldingene var selvsagt jobbrelaterte, men det vet jo ikke mannen. 

Jeg er jo veldig glad for å ikke ha en sjalu mann, men jeg ønsker jo en mann som bryr seg. Så nå tenker jeg at etter jeg sa til mannen at jeg skulle avslutte med kollegaen så har han aldri nevnt noe igjen, han spurte aldri hvordan det gikk, om jeg enda ser kollegaen mye på jobb eller ellers, hvorvidt vi har noe kontakt, om jeg har slettet han fra snapchat eller om vi enda har kontakt der. Ingenting har han spurt om.. Julebord, avdelingsfest, aldri noe tegn til sjalusi overhode. 

Tar han meg for gitt allerede? Det er 2-3 år siden vi gikk fra hverandre, og var fra hverandre ca et år før vi fant sammen igjen for ca et års tid siden.. Ca.

Ingen barn og vi er i ca 40. 

Anonymkode: 25393...616

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er mannen sjalu, er det galt. Er han ikke sjalu, så er det også galt. Jeg forstår bekymringen din, men det er jammen ikke lett å være mann heller. 

Vil du ha en mann som er sjalu og vanskelig eller en sterk og stødig mann som tar lettere på ting?

Anonymkode: ae265...f4a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker menn som er så trygge på seg selv og forholdet sitt at de ikke viser sjalusi. Modent, klokt og en kjærlighetserklæring i mine øyne. Bare tull å være sjalu om det ikke er noen som helst grunn for det. 

Anonymkode: 94735...ce2

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal han være sjalu?

Men skjønner ikke hvorfor man blir sammen med eksen, det blir alltid skutt av samme grunn igjen.

Anonymkode: 0fba1...9b3

AnonymBruker
Skrevet

«Jeg har for få intriger i livet mitt så jeg trenger hjelp til å lage noen flere!»

Anonymkode: dfcb3...5ce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...