AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Skrevet 22. januar Mister de tillit og troverdighet? Anonymkode: fe101...fbf 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Skrevet 22. januar Tenker lite på det, med mindre vi snakker sykelig overvektig, sånn type 130 kilo. Men det har jeg aldri sett Det eneste de kanskje ikke bør jobbe er veiledning til veldig overvektige pasienter. Der har de nok mindre troverdighet Så lenge helsepersonell er sånn passe normale går det vel greit. Anonymkode: c6965...25c 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Skrevet 22. januar Tenker ikke på det. Tror faktisk ikke at jeg har sett det. Når jeg ser helsepersonell tenker jeg som regel at de valgte å gå den veien hvor de vier livet sitt til å hjelpe andre. Utseendet deres er ikke så viktig. Handlingene deres kan tyde på at de har gått inn for å gjøre noe godt med tiden og energien de har. Anonymkode: 6a511...ad9 6 3 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Skrevet 22. januar Jeg er ofte på kardiologisk avdeling for undersøkelse. Hver gang jeg er der så blir jeg møtt med en sykepleier som er litt rund i formene. Hun er det mest sprudlende, vennlige og imøtekommende menneske jeg har truffet. Selv om jeg bare er der en gang pr år så husker hun meg, hvem jeg er og hva jeg jobber med. Vi prater som venninner med en gang vi møtes, og hun får meg til å slappe av med en gang. Hva hun måtte veie er det minst relevante for meg. Hennes personlighet og vesen er helt fantastisk. Anonymkode: ee8aa...bc1 21 13 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Skrevet 22. januar Spørs jo litt hva man jobber med, hadde ikke tatt kostholdsråd seriøst fra noen som er veldig overvektig foreks. Anonymkode: dc617...adc 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Skrevet 22. januar Hadde ikke tenkt noe over det, nei. Det er kunnskapen deres jeg trenger, ikke selvkontrollen. Anonymkode: dae1d...ddb 13 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Skrevet 22. januar Blir som en frisør som er stygg på håret.. eller en ansatt i en klesbutikk som går i slitt joggebukse.. mister helt respekt og tillit. Anonymkode: aacbd...aa0 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mister de tillit og troverdighet? Anonymkode: fe101...fbf Er vel kunnskapen som teller. Jeg vil heller ha noen som kan faget sitt enn noen som ikke kan faget ,men som er slank (ikke at slanke ikke kan det altså,men at kroppen er ikke det som avgjør om jeg har tillit eller ikke) Anonymkode: bd665...531 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mister de tillit og troverdighet? Anonymkode: fe101...fbf På ingen måte Anonymkode: 71b1a...453 2 1 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar #10 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Blir som en frisør som er stygg på håret.. eller en ansatt i en klesbutikk som går i slitt joggebukse.. mister helt respekt og tillit. Anonymkode: aacbd...aa0 Det sier mer om deg enn de ☺️ Anonymkode: bd665...531 18 6
AnonymBruker Skrevet 22. januar #11 Skrevet 22. januar At det er litt pussig, men at det selvfølgelig ikke gjør noe. Anonymkode: 6b8ac...79d 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #12 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mister de tillit og troverdighet? Anonymkode: fe101...fbf Bryr meg ikke, folk får ha den kroppen de vil. Anonymkode: 3dda1...db2 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #13 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Blir som en frisør som er stygg på håret.. eller en ansatt i en klesbutikk som går i slitt joggebukse.. mister helt respekt og tillit. Anonymkode: aacbd...aa0 Angående frisøren, så bør du heller være skeptisk til kollegaen enn hen. Da en sjeldent klipper sitt eget hår.. Anonymkode: 9ac9d...54e 15 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #14 Skrevet 22. januar Utseendet har jo ingenting å si, - det viktigste er jo at de kan jobben sin. Og hvorfor akkurat helsepersonell? Man blir jo lagt inn for at man er syk, og det kan man jo bli om man er tynn også. Anonymkode: 0a5d2...d2c 1
Gjest Lurendreieren Skrevet 22. januar #15 Skrevet 22. januar Jeg synes de har vært de tryggeste og beste å ha med å gjøre. Men det kan jo ha vært tilfeldig. Tenker ikke noe spesielt over det. En del slanke leger kan være veeldig firkanta og arrogante. Kan være tilfeldig at jeg møtte på de og
SPOCA Skrevet 22. januar #16 Skrevet 22. januar Tenker ikke så mye over det, annet enn at jeg som overvektig kanskje føler meg mye mer vel sammen med dem. 4 1 2
blvck Skrevet 22. januar #17 Skrevet 22. januar (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er vel kunnskapen som teller. Jeg vil heller ha noen som kan faget sitt enn noen som ikke kan faget ,men som er slank (ikke at slanke ikke kan det altså,men at kroppen er ikke det som avgjør om jeg har tillit eller ikke) Anonymkode: bd665...531 Feilsitering Endret 22. januar av blvck
blvck Skrevet 22. januar #18 Skrevet 22. januar (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Blir som en frisør som er stygg på håret.. eller en ansatt i en klesbutikk som går i slitt joggebukse.. mister helt respekt og tillit. Anonymkode: aacbd...aa0 Det blir jo litt feil sammenligning da. En gynokolog har ikke nødvendigvis noe særlig kunnskapsrik om kosthold og tarmhelse - nettopp fordi dette ikke er hens fagområde Endret 22. januar av blvck 3 1
kommodevaran Skrevet 22. januar #19 Skrevet 22. januar Har ikke tenkt stort på det, og bryr meg ikke. Jeg tenker at de, i likhet med de fleste andre mennesker, vet utmerket godt hva som skal til for å bli/holde seg slank, men at livet skjer med dem like mye som med alle andre. Så lenge de er dyktige i jobben sin er det irrelevant hvordan de ser ut. 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #20 Skrevet 22. januar Nei, hvorfor i alle dager skal de miste troverdighet? Er vi kommet der hvor vi bedømmer hvor flink noen er i yrket sitt basert på utseende? Er det virkelig så gale blitt? Jeg bryr meg ikke om de er store eller små, høy eller lav, blå eller grønn. Anonymkode: adff5...dc6 3 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå