AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:59 #1 Skrevet torsdag kl. 15:59 Jeg har vært under enormt press over tid som til slutt endte i en akutt depresjon og ekstrem angst. Nå går jeg med skikkelig ekle påtrengende tanker om at jeg holder på å bli gal, mister vett og forstand totalt, at ting ikke er ekte på en måte, en sånn rar uvirkelighetsfølelse som kastes på meg når angsten kommer. Er dette «normale» følelser etter ekstremt stress og redsel? Jeg er så redd for at jeg aldri skal bli meg selv igjen, er rett og slett livredd for det. Og at jeg skal bli gal. Ser for meg Britney Spears eller noe. Kan en normal småbarnsmor gå fra normalt a4 liv til «batshit crazy» over natta? Skal til psykolog neste uke og skal selvfølgelig ta det opp der, men vil bare høre om noen andre har opplevd lignende tanker eller følelser og om det er håp for å komme seg ut av depresjon og angsten. På forhånd tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: ffee4...d26 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:38 #2 Skrevet torsdag kl. 16:38 Det du beskriver er noen av mange veldig ubehagelige symptomer på angst og relativt vanlig når man har det. ❤️ Det går over når angsten blir bedre igjen. Anonymkode: 1b4af...64e 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:58 #3 Skrevet torsdag kl. 18:58 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det du beskriver er noen av mange veldig ubehagelige symptomer på angst og relativt vanlig når man har det. ❤️ Det går over når angsten blir bedre igjen. Anonymkode: 1b4af...64e Tusen takk for svar ❤️ det er godt å høre Anonymkode: ffee4...d26
Natu Skrevet torsdag kl. 19:05 #4 Skrevet torsdag kl. 19:05 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært under enormt press over tid som til slutt endte i en akutt depresjon og ekstrem angst. Nå går jeg med skikkelig ekle påtrengende tanker om at jeg holder på å bli gal, mister vett og forstand totalt, at ting ikke er ekte på en måte, en sånn rar uvirkelighetsfølelse som kastes på meg når angsten kommer. Er dette «normale» følelser etter ekstremt stress og redsel? Jeg er så redd for at jeg aldri skal bli meg selv igjen, er rett og slett livredd for det. Og at jeg skal bli gal. Ser for meg Britney Spears eller noe. Kan en normal småbarnsmor gå fra normalt a4 liv til «batshit crazy» over natta? Skal til psykolog neste uke og skal selvfølgelig ta det opp der, men vil bare høre om noen andre har opplevd lignende tanker eller følelser og om det er håp for å komme seg ut av depresjon og angsten. På forhånd tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: ffee4...d26 Det du beskriver har jeg opplevd. Utrolig enkelt. Jeg kjente meg igjen i uttrykket "depersonalisering".
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:12 #5 Skrevet torsdag kl. 19:12 Angst og depresjon kan gi forferdelige indre opplevelser og følelser. Det er vel ganske individuelt og samtidig sammenlignbart; sjøl brøt jeg totalt sammen og klarte rett og slett ikke å stoppe med å gråte etter å ha vært i en fæl situasjon over tid. Jeg ville aldri trodd jeg skulle komme meg på beina igjen, psykisk, men det har jeg klart, i hvert fall sånn noenlunde. Jeg tror at noen av oss er mer sårbare og tar lettere inn over oss kjipe opplevelser, det er vondt, men samtidig tror jeg det også er en styrke fordi det viser at man er mer følsom og kanskje mer empatisk enn enkelte andre. Sender deg styrkende tanker og håper du får god hjelp av psykolog Anonymkode: 46534...d54 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:53 #6 Skrevet torsdag kl. 19:53 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært under enormt press over tid som til slutt endte i en akutt depresjon og ekstrem angst. Nå går jeg med skikkelig ekle påtrengende tanker om at jeg holder på å bli gal, mister vett og forstand totalt, at ting ikke er ekte på en måte, en sånn rar uvirkelighetsfølelse som kastes på meg når angsten kommer. Er dette «normale» følelser etter ekstremt stress og redsel? Jeg er så redd for at jeg aldri skal bli meg selv igjen, er rett og slett livredd for det. Og at jeg skal bli gal. Ser for meg Britney Spears eller noe. Kan en normal småbarnsmor gå fra normalt a4 liv til «batshit crazy» over natta? Skal til psykolog neste uke og skal selvfølgelig ta det opp der, men vil bare høre om noen andre har opplevd lignende tanker eller følelser og om det er håp for å komme seg ut av depresjon og angsten. På forhånd tusen takk for svar ❤️ Anonymkode: ffee4...d26 Uff samme her.. er også redd for å bare plutselig bli «gal».. jeg er redd for psykose og sånnn. Men hørt at de som er redd for det og tenker over det ikke har psykose eller gal. Bare angst? Men jeg vet ikke.. Anonymkode: 70e38...663
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:17 #7 Skrevet torsdag kl. 20:17 En student ble jo helt psykotisk pga dette, som endte opp med å brøle påstander om "Jukser du, jukser du"; ble aggressiv og utagrende, på grunn av AI generering paranoia til foreleser. Anonymkode: 84bfa...818 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:17 #8 Skrevet torsdag kl. 20:17 til tilfeldige... Anonymkode: 84bfa...818 1
Perelandra Skrevet lørdag kl. 08:44 #9 Skrevet lørdag kl. 08:44 Tråden er ryddet for ryktespredning. Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå