Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tror du er vanligst av at kvinner tillater at en mann er på fest alene med dem og venninnene demmes som eneste mann, eller at de ikke tillater det? Fordi de vil ha typiske jentekvelder, hvor det ikke skal være en eneste mann sammen med dem. Jeg tror kanskje det vanligste er at de ikke tillater det, fordi de vil ha typiske jentekvelder. Hvor det ikke skal være en eneste mann sammen med dem.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det et problem at vennegjenger som er av samme kjønn har lyst til å møtes og være sammen?

Anonymkode: b44b2...a61

AnonymBruker
Skrevet

Tillater? Man inviterer ut fra hvem man er venner med og ønsker å ha der. 

Anonymkode: cb8f4...270

Skrevet

Av og til hender det at det er en homofil kompis der, men sjeldent en mann blir invitert på jentekvelder, ja. 

Skrevet
Festløve skrev (1 time siden):

Hva tror du er vanligst av at kvinner tillater at en mann er på fest alene med dem og venninnene demmes som eneste mann, eller at de ikke tillater det? Fordi de vil ha typiske jentekvelder, hvor det ikke skal være en eneste mann sammen med dem. Jeg tror kanskje det vanligste er at de ikke tillater det, fordi de vil ha typiske jentekvelder. Hvor det ikke skal være en eneste mann sammen med dem.

Nå har jeg aldri vært i en stor jentegjeng som bare arrangerer jentekvelder, 
men har helt klart hatt sammenkomster med andre kvinner hos meg og kjæresten, hvor han har vært eneste mann tilstede. 

Det skjer oftere andre veien at jeg er den eneste jenta sammen med kameratene mine på byen, på trening, eller på pubquiz. 
Ingen som noen sinne har gjort et stort poeng ut av. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...