Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Ønsker deres erfaringer med Femar (samme som Letrozol). Hadd der mye smerter/mensensmerter lignende etter du var ferdig me medesin og dagene etter EL. Å var det positivt da eller negativt. Er ny på dette. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

16 runder med med letzerol ( ove 2 år) og kan ikke huske noe spesiell bivirkninger etc.

Ble ikke gravid på 8 forste ( måtte ta iui) men mer nr 2 ble jeg gravid etter 8 runder med letzerol 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd bivirkninger av femar. Har tatt det tre ulike ganger. 

Anonymkode: 7c850...388

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk selvmordstanker 6 . Og 7. mnd jeg brukte de (noen få dager per mnd)

Anonymkode: 9ba48...e48

AnonymBruker
Skrevet

Merket ingen forskjell, hadde 4 runder Letrozol 👍

Anonymkode: 8de19...6c7

Skrevet

Jeg fikk kraftig eggløsningssmerter på Letrozol, ble gravid på fjerde runde ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Sinnsykt mye ubehag i eggstokkene uken før EL i starten på letrozol. Første syklus husker jeg at jeg hadde ubehag når jeg gikk når jeg var på jobb. Etterhvert sluttet det å være sånn. Jeg hadde alltid eggløsningssmerter når jeg tok det, så visste alltid når jeg hadde EL. Ble gravid på trippel dose til slutt og har et barn. Skal igang med forsøk på barn nr 2 til høsten.

Anonymkode: ba33f...b78

AnonymBruker
Skrevet

Har fått det på resept selv nå fordi jeg har sen eggløsning, hvordan er bivirkningene mtp magebesvær diare og oppkast?

Og man går vel bare på det i 5 dager, blir det mye bivirkninger på de 5 dagene?

Anonymkode: e2e25...77d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har fått det på resept selv nå fordi jeg har sen eggløsning, hvordan er bivirkningene mtp magebesvær diare og oppkast?

Og man går vel bare på det i 5 dager, blir det mye bivirkninger på de 5 dagene?

Aldri opplevd noe av dette. Du får eventuelt symptomer 10-20 dager etter siste tablett.

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (På 28.1.2026 den 16.13):

Aldri opplevd noe av dette. Du får eventuelt symptomer 10-20 dager etter siste tablett.

Å? Noe grunn til at det skal komme så seint?

Skrevet

Jeg tar letrozol. Merker definitivt oppblåst mage og holder på vann i dagene jeg tar den. Også kommer det tilbake rundt eggløsning til tiden mensen skal komme. Føler meg også mer trøtt enn før. Ellers merker jeg ikke noe, ingen kvalme eller hodepine. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å? Noe grunn til at det skal komme så seint?

Det tar tid for tablet til p virke. Den skal mimikk en "syklusen" altså eggløsning på dag 14. Men det kommer helt an på kroppen og dine egne hormoner. Og hvor lang tid der tar for den å modne egg. For noen gror egg rask..andre sakte. Og da kan det være eggløsning på dag 10-25 etter siste pille 

Skrevet
mommyaka skrev (1 time siden):

Det tar tid for tablet til p virke. Den skal mimikk en "syklusen" altså eggløsning på dag 14. Men det kommer helt an på kroppen og dine egne hormoner. Og hvor lang tid der tar for den å modne egg. For noen gror egg rask..andre sakte. Og da kan det være eggløsning på dag 10-25 etter siste pille 

Det viste jeg ikke. Takk for svar ☺️ fikk lite info hos gyn, kun hvordan dager jeg skulle ta tab.. men ingen oppfølling så jeg tørr ikke ta ny runde nå når mens kommer igjenn. Hadde mye smerter og var i dårlig form så.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...