AnonymBruker Skrevet 23. januar #21 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2026 den 13.09): Er det verdt å ta nettstudier hos feks kristiania I kontormedarbeider/administrasjon? Jeg må betale selv da jeg har maxet lånekassen. Nei! Anonymkode: e92b9...26f
AnonymBruker Skrevet 6. februar #22 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 22.1.2026 den 17.26): Takk for svar. Jeg har i de kundeservicejobbene jeg har hatt, hatt minimalt med saksbehandleroppgaver, da jeg ikke hadde lov rett og slett til å utføre dem. Jeg får bare prøve videre Anonymkode: 5d457...2af helt riktig, samme jeg også har opplevd dessverre. med salg og med kundeservice / kundeveiledning så blir det jo minimalt saksbehandling... er så dritt å tenke på at den erfaringen vi har fått med oss er så jævli hustle å selge inn som overførbare erfaringer for med AI og alt som skjer nå så er det så jævli lett å bli skyvet bort om en annen har saksbehandlererfaring eller noe annet med juridisk eller teknisk som arb erfaring.. det er heller ikke anbefalt nå å begynne fra skratch med ny studie ,- gjelder også for de som har bachelor som høyere utdanning. er du arbeidsledig nå ? Anonymkode: 57ed3...634
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå