AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Skrevet 22. januar Baby er 4 mnd med veldig lang panne. Flere som også har kommentert det. Hvis man deler inn ansiktet i 3 deler nedover, er panna 2/3 av hele ansiktet. Selvom jeg syns baby er verdens vakreste ser jeg jo at panna er veldig lang i forhold til resten av ansiktet. Har noen erfaring med at dette vokser seg til? Anonymkode: c5edb...3eb
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Baby er 4 mnd med veldig lang panne. Flere som også har kommentert det. Hvis man deler inn ansiktet i 3 deler nedover, er panna 2/3 av hele ansiktet. Selvom jeg syns baby er verdens vakreste ser jeg jo at panna er veldig lang i forhold til resten av ansiktet. Har noen erfaring med at dette vokser seg til? Anonymkode: c5edb...3eb Har noen andre i familien slik panne? Anonymkode: 36b65...d69
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har noen andre i familien slik panne? Anonymkode: 36b65...d69 Nei, ingen😅 både jeg og mannen har forholdsvis små panner. Anonymkode: c5edb...3eb
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Skrevet 22. januar Verre å ha lav panne. Anonymkode: efac4...da4 2 4
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Skrevet 22. januar Det kan absolutt komme seg. Men er det meget utpreget bør dere kanskje sjekke opp om barnet har en genfeil/syndrom Anonymkode: 5e12b...e4a 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Skrevet 22. januar Blir sannsynligvis ikke så ekstremt når hodet til baby blir mer proporsjonalt og får mer hår. Anonymkode: 44a99...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Skrevet 22. januar Herregud, alt man skal bry seg om... Anonymkode: 261c2...1a9 3
AnonymBruker Skrevet 23. januar #9 Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2026 den 11.24): Baby er 4 mnd med veldig lang panne. Flere som også har kommentert det. Hvis man deler inn ansiktet i 3 deler nedover, er panna 2/3 av hele ansiktet. Selvom jeg syns baby er verdens vakreste ser jeg jo at panna er veldig lang i forhold til resten av ansiktet. Har noen erfaring med at dette vokser seg til? Anonymkode: c5edb...3eb Det kommer seg nok. Husk at hodet til en baby egentlig er ganske stort i forhold til kroppsproposisjoner. Øynene er tross alt midt på hodet om man tenker hele hodestr og ikke bare ansiktet. Anonymkode: 51684...066
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Skrevet 25. januar Det er det samme her. Min har mye hår og, så hjelper ikke å vente på dét. Helsesøster sa proporsjonene bli bedre etterhvert som han vokser. Anonymkode: 46234...6ac
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Skrevet 25. januar Noen har jo bare høy panne - se på Hallgeir Kvadsheim for eksempel. Min kusine har høy panne, det har to av hennes barn og, de har alle hatt høy panne siden de var født. Proporsjonene har ikke endret seg. Mine har samme størrelsesforhold mellom panne og ansikt som de har hatt siden de var baby. Anonymkode: 5f742...1ee
AnonymBruker Skrevet 25. januar #12 Skrevet 25. januar Jepp, faren til barna hadde det som baby og frem til han var 2 år. Gud som gruet meg til at ungene skulle få den panna 😅 Det gjorde de ikke. Mannen har helt normalt panne så vokste seg inn i den. Anonymkode: 4a3ba...8a3
Grüner Skrevet 25. januar #13 Skrevet 25. januar Babyer har stort hode i forhold til resten av kroppen, og en høy panne virker derfor enda større på en baby el småbarn enn på en voksen el stort barn.
Grüner Skrevet 25. januar #14 Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Noen har jo bare høy panne - se på Hallgeir Kvadsheim for eksempel. Min kusine har høy panne, det har to av hennes barn og, de har alle hatt høy panne siden de var født. Proporsjonene har ikke endret seg. Mine har samme størrelsesforhold mellom panne og ansikt som de har hatt siden de var baby. Anonymkode: 5f742...1ee Han har jo ikke hår, da, så da virker jo pannen høyere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå