Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Han har slått av snap, varslinger og kartet....og vil være alene i helga?

Han kommuniserer med henne på andre kanaler fordi han vet at radaren din har gått på..

Du må ihvertfall ikke si noe om at du vet om marine traffic ol 

Anonymkode: 9c2be...e42

Dette. 

Dess mer info du kommer med TS, dess mer tydelig blir det at det mest sannsynlig er mye muffens på gang her. Det er shady som bare det. 

Jeg er vanligvis ingen tilhenger av slikt, men jeg hadde selv belaget meg på å kjøre dit og følge med. Fått vite med sikkerhet. Kun ettersom han har llukket opp at du er mistenksom og at du følger med, så nå er han ekstra flink til å skjule spor. 

At han avlyser at du skal være der i helga, tilfeldigvis samme helg som hennes båt er inne.. Og han tidligere har kjørt akkurat dit, mitt på natten tidligere, for å "Klarne huet". Altså. Dette skal man være enormt naiv for å engang tro litt på. Dessverre.  

Anonymkode: d0aa2...a70

• Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan være "verdens snilleste" mot partner og allikevel ha et dobbeltliv.. 

Anonymkode: 074e6...c15

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Trådstarter her.. takk for råd. Jeg kan jo ta feil, håper jeg tar feil , men jeg føler jeg må finne ut av det. 

Kommentaren og løgn om kontakt er ikke okei for meg, og det vil jeg gjerne si til han. Men det haster ikke. Og det er ikke helt forferdelig heller, selv om det kjennes ekkelt..

Men om de fremdeles møtes, og kanskje skal møtes i helga, det er langt verre og det må jeg finne ut av nå. 
men jeg har ingen jeg føler kan sjekke det for meg. Det vil kreve litt info, og det blir dårlig å fortelle om det til noen om det ikke er noe stort på gang. Setter han i dårlig lys , eller meg.. at nå har det klikka for meg liksom! 

Jeg har en sånn tracker jeg brukte til ei katt før. Hva om jeg får lagt den i bilen. Da ser jeg om han kjører ut, og da kjører jeg og , usnsett hvor dårlig jeg er! Men å kjøre tre timer sånn i tilfelle, det ser jeg ikke lyst på.. 

om han finner katte-trackeren er det derimot jeg som taper her, og virker gal. Jeg hadde ikke godtatt tracker liksom. Det er jo passe crazy. Men det er det jeg har nå. 

jeg tror det blir sånn. Må bare få plassert den der på lørdag på et vis da. 

Anonymkode: b38a7...dff

• Hjerte 1
Skrevet

Når skrev han "favoritten"?

Anonymkode: 9f309...074

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når skrev han "favoritten"?

Et halvt år siden ca. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Trådstarter her.. takk for råd. Jeg kan jo ta feil, håper jeg tar feil , men jeg føler jeg må finne ut av det. 

Kommentaren og løgn om kontakt er ikke okei for meg, og det vil jeg gjerne si til han. Men det haster ikke. Og det er ikke helt forferdelig heller, selv om det kjennes ekkelt..

Men om de fremdeles møtes, og kanskje skal møtes i helga, det er langt verre og det må jeg finne ut av nå. 
men jeg har ingen jeg føler kan sjekke det for meg. Det vil kreve litt info, og det blir dårlig å fortelle om det til noen om det ikke er noe stort på gang. Setter han i dårlig lys , eller meg.. at nå har det klikka for meg liksom! 

Jeg har en sånn tracker jeg brukte til ei katt før. Hva om jeg får lagt den i bilen. Da ser jeg om han kjører ut, og da kjører jeg og , usnsett hvor dårlig jeg er! Men å kjøre tre timer sånn i tilfelle, det ser jeg ikke lyst på.. 

om han finner katte-trackeren er det derimot jeg som taper her, og virker gal. Jeg hadde ikke godtatt tracker liksom. Det er jo passe crazy. Men det er det jeg har nå. 

jeg tror det blir sånn. Må bare få plassert den der på lørdag på et vis da. 

Tror det er ulovlif å tracke

Anonymkode: 84724...af1

Skrevet

Dere har vært sammen i 3 år. Han skrev der for 6 måneder siden.

Beklager men dette er i det minste mikroutroskap. Jeg tipper de har kontakt og møtes også. Å skrive noe slikt er hårreisende. Utrolig respektløst. Ubdersøk mer om du kan se om han er der båten befinner seg. 

Men han er garantert ikke over henne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja men det man ikke vet har man ikke vondt av.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åh..ja det var kanskje litt villt.. ser jo galskapen når jeg leser det.. og jeg føler meg jo litt gal om dagen og. 
nei jeg får kanskje jobbe litt mer med meg selv, ellers blir vel dette å ende dårlig.. og håpe han er til å stole på. 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere har vært sammen i 3 år. Han skrev der for 6 måneder siden.

Beklager men dette er i det minste mikroutroskap. Jeg tipper de har kontakt og møtes også. Å skrive noe slikt er hårreisende. Utrolig respektløst. Ubdersøk mer om du kan se om han er der båten befinner seg. 

Men han er garantert ikke over henne. 

Det er web kamera i den havna, men var noe feil med tilkobling , selvfølgelig. Det hadde jo vært en enkel vei å gå. 

Men jeg tror det blir vanskelig å avsløre noe. 
han har ikke synlig på fb at han er i forhold, og hele veggen hanspå fb er egendefinert. Så vi ser sikkert ikke hverandres ting der, hvis jeg skulle valgt å skrive noe bare for å vise at jeg er her. Er jo ikke sikkert hun vet om meg om de har et forhold enda.

mvh TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er web kamera i den havna, men var noe feil med tilkobling , selvfølgelig. Det hadde jo vært en enkel vei å gå. 

Men jeg tror det blir vanskelig å avsløre noe. 
han har ikke synlig på fb at han er i forhold, og hele veggen hanspå fb er egendefinert. Så vi ser sikkert ikke hverandres ting der, hvis jeg skulle valgt å skrive noe bare for å vise at jeg er her. Er jo ikke sikkert hun vet om meg om de har et forhold enda.

mvh TS

Jeg hadde aldri stolt på denne mannen. Dessverre tror jeg ikke han er ærlig med deg, eller eksklusiv. 

Hun er den som "got away" og hvis de ikke allerede har et forhold på siden, så kommer de til å få det. 

Man kan være grei mot en person man er i forhold med selv om man vil ha eller elsker en annen. De to tingene kan eksistere samtidig Dessverre. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Du må være veldig naiv ts. Selvfølgelig er han utro. Ville vist han bilde av kommentaren hans og spurt han om han har tenkt til å møte henne i helga. Hvis han fortsatt drar for å ligge meg henne, så er han bare søppel. Søppel kaster man.

Anonymkode: f3188...df0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Åh..ja det var kanskje litt villt.. ser jo galskapen når jeg leser det.. og jeg føler meg jo litt gal om dagen og. 
nei jeg får kanskje jobbe litt mer med meg selv, ellers blir vel dette å ende dårlig.. og håpe han er til å stole på. 

TS

Du er ikke gal. Du har en magefølelse og det er ting som støtter opp om magefølelsen, følg den. Du skal ikke godta å leve med en slik usikkerhet, å ha en syk partner er ikke ett frikort han kan trekke når det passer.  Og, du er ikke tvungen til å gi han en grunn hvis du avslutter forholdet. Han har sagt til deg at han har ghostet så han synes tydeligvis selv at det å snakke om hvorfor man avslutter ett forhold ikke er så viktig. 

Anonymkode: d4888...02d

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Her har han jo løyet om at han har kuttet kontakten med henne. Så dette hadde ikke jeg bare latt fare forbi nei. Det at du har vært syk er IKKE en unnskyldning for å pleie kontakt med tidligere flammer. 

Anonymkode: 983be...fb9

Enig. Han har jo løyet! «Jeg har ikke hatt noe kontakt med henne siden vi ble sammen (for 3 år siden).
6 måneder siden: «Min favoritt ❤️». 

Jeg har aldri vært i et forhold hvor det å skrive «min favoritt ❤️» til en tidligere knullevenninne/kompis har vært innafor. Kjæresten min hadde nok gått på dagen hadde jeg gjort noe sånt. Og hvorfor i huleste skal han pleie et vennskap (i skjul) med en tidligere knullevenninne? 

Anonymkode: 7e764...ffe

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Ikke la denne sjangser til å finne ut hva som foregår gå ifra deg!! Legg trackeren i bilen!

Anonymkode: 67a7e...74c

• Liker 2
Skrevet

Nei, du er ikke gal. Du er "ikke dum" .  Jeg var der. Gjøre lang historie kort? Vanskelig. Men mann: "venninne" hyppige turer med felles hobby, langt til fjells uten dekning, men med knut og kai og jens bjørnar- og et par til. De par til var litt ullent. Knut, Kai og Jems Bjørnar tok dagsturer, men min skulle alltid ein ny topp. Aldeles alene.overnatting.

Ble oppmerksom via gode venner og det var en gjenganger der. Jeg inviterte hele gjengen hjem, men ei kom ikke. Men som par i mange år . Orket ikke tenke på om han var utro før jeg hadde shittestet litt til. 

Så da nektet jeg  ham på en tur jeg sa nei til, fordi hun skulle være med, han bedyret at hun ikke var der, men ble ganske desperat.

Jeg hadde rett. Instavenner la ut bilder. Han hadde løyet, gaslightet meg, alt var min skyld, plassert barna hos foreldrene sine når jeg var på jobbsamling for å ha seg med henne på turer, Fyren var skikkelig begeistret, men ikke mann nok til å gi henne det hun ville ha, i form av å gå fra meg, i tilfelle han ville ombestemme seg ovenfor meg (som var argumentet i samtalen der alt ble avslørt. SOM om det var hans valg... ingen ekler meg mer enn den utgaven av den fyren.) 

Han har kjørt dobbeltløp. Vi er skilt og jeg fant min drømmemann 2 år etter. Det er virkelig ikke tull, jeg, ham, mine barn, hans barn og faktisk X  har det harmonisk nå. Gjør hverandre tjenester, feirer jul, etc. Men drittseķk vil han for alltid være, jeg forakter ham, og det vet han. Men jeg viser det ikke til andre.

Det er bare meg, min kjære, x og henne som vet sannheten. Barna liker henne og hun gir gass. Et lite ord fra meg, så hadde de begge havnet i helvete i forhold til barna.

Jeg kommer ikke til å gjøre det. Fra kjeller til å ha det fantastisk. De får styre på. Mitt hensyn er barna. meg selv, kjæreste og famile. 

Og TS. Du er ikke gal du heller. Det kan hende typen din er gull. Jeg hadde kjørt marinetrafficing, forlangt ft på en "søt" måte... etc. Kanskje han ikke er utro? Min var det. 

Anonymkode: 70cb5...a62

• Hjerte 2
Skrevet

Hvordan har det gått denne helgen ts? Har du snakket med ham?

Anonymkode: 25186...ca1

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan har det gått denne helgen ts? Har du snakket med ham?

Anonymkode: 25186...ca1

Ja, hold oss oppdatert. Håper det går bra med deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.1.2026 den 10.49):

Det hadde jeg gjort også. Skjønner ikke hvorfor ts skal la dette ligge, når han tydeligvis juger. Han ligger garantert med henne.

Anonymkode: f3188...df0

Enig! Men...du vinner på å spørre ROLIG. Ta en dag eller to for å roe deg ned og spør rett ut på en saklig måte!

Anonymkode: a121a...780

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...