Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er åpen for at jeg overreagerer nå, da jeg har plagdes med helsa i flere mnd og er ganske nedkjørt mentalt. Mista selvtillit, og trenger mye fra de rundt meg.. ikke en god følelse. 
kjæresten er en av de som måtte ha tatt mye ansvar for meg, inn og ut av sykehus, passet på og tatt mye hensyn til meg.. 

Vi snakket en dag om da vi møttes.  Jeg visste at han holdt på med ei i flere år inntil han møtte meg, og da kuttet henne tvert. Så jeg spurte han om det ble veldig dårlig stemning/sinne eller om det var mer useriøst forhold. Han sa hun ble veldig sint, fordi han ghosta henne. Slutta bare svare. 
Men at han hadde etterhvert sagt han ble sammen med ei. Siden har de ikke hatt kontakt, men ikke blokkert i sosiale media da. 

jeg sitter jo mye i ro for tiden, og ble nyskjerrig. Gikk inn på facebooken hennes for å se hvem hun var. Så så jeg et bilde av henne der hun hadde utretta noe, han hadde reagert med hjerte, og også kommentert at hun er helt sjef 

Så en gratulasjon, der han skrev gratulerer med dagen, favoritten! Og hjerte. 

Det stakk litt.. hvorfor kaller han henne favoritten nå som vi er sammen.. og jeg trodde ikke de hadde kontakt.. hun bor på andre siden av landet. Men hun jobber på båt som er innom et sted en time unna typen min av og til på natt. Og nå begynte jeg å tenke på de gangene jeg har reagert på at jeg så han på snapkartet der borte på natta (han sier han kjører turer innimellom på natta for å klarne hodet). 

Jeg ble kvalm av dette og kjenner på skikkelig uvelhetsfølelse, men vet jo og at jeg er meget sensitiv om dagene.. og jeg føler ikke for å ta det opp med en som virkelig har stilt opp for meg nå i sykdomsperiode. Det har gått hardt utover forholdet, og jeg har ikke vært like enkel alltid. 

men hvis det fortsetter å plage meg vil jeg kanskje ta det opp på et senere tidspunkt. Hvis det er vits i. Vet ikke om han ville sagt om det var noe heller. 

hvordan ville du reagert? Er dette innafor? Vil ikke spørre noen her, for de vil sikkert være enige og reagere med meg uansett , og ikke være nøytrale .

Anonymkode: b38a7...dff

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville etterforsket og undersøkt litt mer i det stille. ''Fått noe mer kjøtt'' på saken før jeg gikk videre.

Husk at KG er sort/hvitt i alle spørsmål, men det finnes personer som kan være oppriktig glad i flere personer. Han kan være veldig glad i deg likevel om han roter fælt. 

Anonymkode: 56eea...72b

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Du sier han virkelig har stilt opp nå mens du har vært syk. Og du har også vært "vanskelig" sier du selv, enda har han vært der for deg. 

Tror jeg ville forholdt meg til handlingene hans og sett an til du blir friskere når det kommer til hva han skriver på sosiale medier. 

Anonymkode: 48022...afc

• Liker 6
Skrevet

Litt relevant når posten var

Anonymkode: 404c8...cbd

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har han sagt de ikke har kontakt da eller har du bare antatt ? Er det nylig han har kommentert på hennes innlegg ? 

Hvor lenge er det siden "de holdt på" 

Lov å ha andre venner selv om man er i forhold, men om han har sagt de ikke har kontakt er det jo kjipt..  kanskje han treffer henne som venn men ikke har turt å fortelle deg det nå som du er syk, høres jo ut som dere har litt avstand.. kanske han bare trenger noen å prate med..  

Endret av monican94
  • Liker 3
Skrevet

Han har tatt mye ansvar og stilt opp for deg mens du er syk. Og du belønner ham med å skape egne bilder i hodet og at det "stikker litt". Stapp denne "stikkingen" et sted solen fortrinnsvis aldri skinner så ofte, og ta deg sammen.

Anonymkode: 1b761...7d7

• Liker 3
Skrevet

Er det mulig å finne ut når båten hennes er i nærheten og se om han befinner seg der på samme tid?

• Liker 2
Skrevet

Du kan søke på hvor båten er her:

marinetraffic

Anonymkode: b5d1f...c20

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg forstår at du reagerer. 

e  nå som du er syk, og ha  stiller mye opp for deg, vis takknemlighet for det, og la alt annet vente. Kanskje er det ikke noe i det. Du har for mye tid til å tenke merkelige ting. La det ligge. Anbefaler sterkt at du ikke snoker mer opp i det. 

Skrevet

Har dy sett han på snapkartet akkurat der båten legger tid mener du? Hvor mange gsnger har det skjedd? Den biten der er jo høyst mistenkelig, i så tilfellet. 

Når var favorittkommentaren skrevet? 

Anonymkode: d0aa2...a70

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg ville etterforsket og undersøkt litt mer i det stille. ''Fått noe mer kjøtt'' på saken før jeg gikk videre.

Husk at KG er sort/hvitt i alle spørsmål, men det finnes personer som kan være oppriktig glad i flere personer. Han kan være veldig glad i deg likevel om han roter fælt. 

Anonymkode: 56eea...72b

Ja jeg føler jo at han er oppriktig glad i meg, og har sett hvor redd han blir for meg og. 

men er litt usikker på hvordan jeg skal forske på det videre. Jeg tror han bare ikke har tenkt seg om. Og han kommer nok til å tåle det dårlig at jeg tar det opp. Men jeg har jo forståelse for det på en side , han har fått lite fra meg sålenge jeg har vært syk. Og fått sett mine dårlige sider. Men på den andre siden så stikker det skikkelig og jeg blir litt sånn at jeg vil vite hva som skjer, OM det er noe som skjer. 

• Hjerte 2
Skrevet
monican94 skrev (30 minutter siden):

Har han sagt de ikke har kontakt da eller har du bare antatt ? Er det nylig han har kommentert på hennes innlegg ? 

Hvor lenge er det siden "de holdt på" 

Lov å ha andre venner selv om man er i forhold, men om han har sagt de ikke har kontakt er det jo kjipt..  kanskje han treffer henne som venn men ikke har turt å fortelle deg det nå som du er syk, høres jo ut som dere har litt avstand.. kanske han bare trenger noen å prate med..  

han har sagt at han ikke hadde mer kontakt med henne siden da, og det er tre år siden. Postene var for et halvt år siden. 

de hadde et rent seksuelt forhold, men fikk nok noe følelser og som de la til side pga avstand og vanskelig å få det til. Han har mange nære venner rundt seg, så det er merkelig om han skulle ha behov for å ha et sånt vennskap til henne nå. 

• Liker 1
Skrevet

Ja det går. Men hvis han er der på samme tid så vil jeg jo ikke kan bevise noe uansett. Jeg er lengre unna.

Men det vil jo klart styrke mistanken og gi meg større grunn til å ta det opp

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har dy sett han på snapkartet akkurat der båten legger tid mener du? Hvor mange gsnger har det skjedd? Den biten der er jo høyst mistenkelig, i så tilfellet. 

Når var favorittkommentaren skrevet? 

Ja han var rett ved kai der. I samme tid.. 

kommentaren var skrevet for et halvt år siden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså, det er lenge siden. I etterkant har han vist deg hvor mye du betyr, og at du er veldig viktig for han. Jeg tror du har helt rett i at han ikke har tenkt over hvordan han har skrevet det og at han nok ikke har lagt like mye i det som du tenker. Prøv å stol på at han vil deg vel og at du er den faktiske favoritten!

Anonymkode: cbee6...0d4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
exictence skrev (12 minutter siden):

Jeg forstår at du reagerer. 

e  nå som du er syk, og ha  stiller mye opp for deg, vis takknemlighet for det, og la alt annet vente. Kanskje er det ikke noe i det. Du har for mye tid til å tenke merkelige ting. La det ligge. Anbefaler sterkt at du ikke snoker mer opp i det. 

Ja har tenkt litt på det og, å la det vente noe.. han er jo utrolig god med meg og tar vare på meg. Og jeg føler meg jo litt smågal bare av å være hjemme for tiden, har altfor mye tid til å tenke nå som jeg ikke har en travel jobb å gå til. 
Det er jo slitsomt å være pårørende og jeg er jo redd dette skal gå veldig utover han og hans mentale helse, og da kan det kanskje bli for mye om jeg tar dette opp nå. 

Men ville du tatt det opp på et senere tidspunkt? 
jeg kommer ikke til å være sint å ta det opp på en slik måte. Har bare lyst at han skal tørre være åpen om det er noe. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dette hadde ikke jeg latt ligge, for å si det sånn. Når var sist gang dette skjedde?

Anonymkode: afcdb...caa

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde screenshota og sendt han det uten videre kommentar 🤷‍♀️

Anonymkode: a0f1d...57c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg hadde screenshota og sendt han det uten videre kommentar 🤷‍♀️

Anonymkode: a0f1d...57c

Det hadde jeg gjort også. Skjønner ikke hvorfor ts skal la dette ligge, når han tydeligvis juger. Han ligger garantert med henne.

Anonymkode: f3188...df0

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvor mange ganger gjentok det seg?

Ble han irritert når du spurte den gangen? 

I beste fall, møtte han henne for hyggelig prat og catching up. Men, jeg tror jo dessverre det er mer sannsynlig at det var langt mer enn bare prat... 

Selvsagt har han ikke kjørt tur og tilfeldigvis parkert på kaia der hennes båt la til. 

Det mest alvorlige er jo uansett at han skjuler det, og det er jo en pekepinn i at han gjør noe som må skjules..

• Liker 6
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...