Polluela Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 Selv er jeg ikke helt sikker. Tror kanskje Ian Curtis.
Aeriana Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 (endret) Freddie Mercury eller Led Zeppelin (helst begge to) Endret 5. april 2006 av Aeriana
Gjest gjesta Skrevet 5. april 2006 #6 Skrevet 5. april 2006 Freddie Mercury! Uten tvil! ← Definitivt! Og jeg skulle fått med meg en konsert med ham uansett hvor jeg måtte reist...
Amanlis Skrevet 5. april 2006 #7 Skrevet 5. april 2006 Freddie Mercury! Uten tvil! ← Jaaaaaaaaaaaaa!!
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #10 Skrevet 5. april 2006 Elvis og Jeff Buckley. Freddie Mercury kan få hvile i fred for min del.
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #13 Skrevet 5. april 2006 Samt Jeff Buckley. :nikker: ← Og jeg blir gjerne med og vekker opp Nick Drake
Gjest StoreSky Skrevet 5. april 2006 #14 Skrevet 5. april 2006 Hallo?? er dere heeeelt fjerne..???? ;-) The Man in Black - Johnny Cash selvfølgelig!! Vil så gjerne på konsert med han....*sukk*
Gjest gjesten Skrevet 5. april 2006 #15 Skrevet 5. april 2006 Freddie Mercury eller Led Zeppelin (helst begge to) ← Regner du mener John Bonham ,de tre andre er jo i live. Vanskelig valg: Tenker litt på John Bonham slik at Led Zeppelin kunne gjenforenes. Men tror ikke at det blir det samme. Alle andre band fra 70-åra har jo forandra seg. Så Kurt Cobain? Men han hadde kanskje bare tatt selvmord igjen, ikke sikkert han hadde blitt så glad. Og grunge-tida er jo også over så.... Og så er det Jimi Hendrix, Janis Joplin, John Lennon, Marvin Gaye, Bob Marley. Det her er umulig! Da sier jeg Mozart!
Gjest Embla s Skrevet 5. april 2006 #16 Skrevet 5. april 2006 Freddie Mercury kan få hvile i fred for min del. ← Definitivt! Hm. Ian curtis og Curt Corbain og John Lennon er nevnt. Tror kanskje jeg går for en av de tre ja.
Gjest 1111 Skrevet 5. april 2006 #17 Skrevet 5. april 2006 Så Kurt Cobain? Men han hadde kanskje bare tatt selvmord igjen, ikke sikkert han hadde blitt så glad. Om han tok selvmord eller ikke er det jo egentlig ingen som vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå