AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Hei kvinner😊 Hva gir dere i valentinsgave til mannen deres? Anonymkode: bb239...ae8
Mardina Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Har ingen planer om å gi han noen gave på den dagen. Det er en dag jeg aldri har feiret. 2 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Teskjorter og elektronisk tannbørste. Vi har dagen som fast datekveld. Middag og filmkveld 🥰 Min mann er dårlig på sånne ting, men på valentines er han virkelig ikke sitt ess. Anonymkode: ea641...56d
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Mardina skrev (3 minutter siden): Har ingen planer om å gi han noen gave på den dagen. Det er en dag jeg aldri har feiret. Ok. Vi markerer den dagen, og i denne tråden trenger jeg tips og råd til valentinsgaver😊 Anonymkode: bb239...ae8
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Teskjorter og elektronisk tannbørste. Vi har dagen som fast datekveld. Middag og filmkveld 🥰 Min mann er dårlig på sånne ting, men på valentines er han virkelig ikke sitt ess. Anonymkode: ea641...56d Koselig at dere feirer sammen🥰 Anonymkode: bb239...ae8
Strigiformes Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei kvinner😊 Hva gir dere i valentinsgave til mannen deres? Anonymkode: bb239...ae8 Man kan gi til andre også. Personlig så boikotter jeg den dagen.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Vi driter i Valentines Day. Vi er flinke på å gi hverandre hverdags romantikk ♥️ Anonymkode: c6081...226
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Ja altså folkens, jeg vet mange ikke feirer Valentines, men jeg trenger tips til romantiske valentinsgaver, og derfor startet jeg tråden. Så jeg trenger ikke svar fra dere som boikotter😂 Anonymkode: bb239...ae8 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja altså folkens, jeg vet mange ikke feirer Valentines, men jeg trenger tips til romantiske valentinsgaver, og derfor startet jeg tråden. Så jeg trenger ikke svar fra dere som boikotter😂 Anonymkode: bb239...ae8 Hva liker han da? Gå ut og spise et bedre måltid, kanskje? Etterfulgt av én kino-date (eller omvendt). En kan fint ha litt ekstra oppmerksomhet på Valentinsdagen, selv om en flink til å gi hverandre hverdagens romantikk. Det ene utelukker ikke det andre. Anonymkode: 56187...f39
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden INGEN romantikk her i gården, dessverre. Men i fjor på valentinsdagen fikk jeg mitt livs «sjokk» da han prikka meg på skulderen, mumla et «gratulerer med dagen» og kjørte en orkidé oppi fjeset på meg. Da var han veldig søt og brydd. Sånt er ikke for ham, derfor ble jeg ekstra glad for at han gjorde noe ut av det. Og hvorfor han gratulerte meg med dagen veit jeg fortsatt ikke. 🙈 Jeg skal bake hans favorittkake til valentinsdagen i år og det er marsipankake. Anonymkode: 99eff...d07
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Vi pleier å gå ut å spise og gi hverandre gave, men akkurat i år har vi blitt enig om å "bare" gå ut å spise, for vi har brukt en del penger på oss selv og huset i det siste. Unnet oss litt. Men tidligere har jeg pleid å gå i skapet for å se om han holder på å gå tom for noe, parfyme, ansiktskrem, hårvoks etc. Ellers har jeg også gitt treningsklær, hansker, fotballmerch fra favorittlaget hans osv 😊 Anonymkode: 3f9bd...ad8
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden Samboeren min ELSKER kokosboller og vingummi, så han får som regel det på valentines. Vi "feirer" ikke, men jeg syns det er hyggelig å gi en liten gave (forventer ingenting tilbake, men koselig de årene jeg har fått) 😋 Hvis jeg skulle ha gjort ekstra stas på han den dagen hadde jeg disket opp med favorittmaten hans, øl og anime på TVen i tillegg. Anonymkode: 1ae33...46f
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Valentindagen kommer ca et halvt år før bryllupsdagen vår, så vi bruker også denne dagen til å feire hverandre og oss selv. I år har vi bord på en god restaurant, og har også bestilt hotell på et bra hotell (bedre standard enn hva vi vanligvis går for). Vi pleier ikke å gi gave i tillegg, eventuelt bare en rosebukett eller sjokoladeplate. Anonymkode: f9abe...22d
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Skrevet 4 timer siden Vi varierer om vi gir eller ikke, og hvor mye vi legger i det. I fjor ga vi hverandre noen litt dyrere potteplanter 😊 Ellers kommer det jo litt an på hvor mye du har tenkt å bruke? Og hva han/dere liker? Anonymkode: 7435f...ceb
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden Vi går gjerne " ut og spiser". Trenger ikke være på fin restaurant men kan likesågodt være en morgendate på Bakeriet. Poenget er å gjøre noe bra sammen og vise at man setter pris på hverandre. Vi er så gamle at ting har vi alt av så det trenger vi ikke. Anonymkode: 906c4...c61
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Biff og BJ Funker hver gang Vinn vinn til oss begge Anonymkode: 01f81...ba6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå