AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Skrevet 21. januar Er det veldig irriterende for mindre pene kvinner eller de som ikke er så vant til oppmerksomhet å synes det er normalt å være overlatende til disse kvinnene? Virker som om mindre pene damer må være stygge mot de pene... Trodde det var fjortis, men det er jo ganske vanlig. En halvfeit dame på apoteket var tydelig plaget og ikke et sted jeg ville hentet ut private medisiner... Andre pene damer som opplever det samme? Anonymkode: b9a26...0ed
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Skrevet 21. januar Du beskriver jo klisjéen. Men du skriver veldig rart. Overlatende, mener du kanskje nedlatende? Hvem plaget den «halvfeite» dama på apoteket? Er det du som er pen? I så fall kan jeg trøste deg med at vi alle opplever nedlatende mennesker av og til. F eks overvektige kvinner vil oppleve det veldig ofte. Anonymkode: d577f...5dd 14 6
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det veldig irriterende for mindre pene kvinner eller de som ikke er så vant til oppmerksomhet å synes det er normalt å være overlatende til disse kvinnene? Virker som om mindre pene damer må være stygge mot de pene... Trodde det var fjortis, men det er jo ganske vanlig. En halvfeit dame på apoteket var tydelig plaget og ikke et sted jeg ville hentet ut private medisiner... Andre pene damer som opplever det samme? Anonymkode: b9a26...0ed Dette forsto null og ingenting av. Overlatende og private medisiner? Nei, jeg bruker kun offentlige medisiner... Anonymkode: c0b67...768 18 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #4 Skrevet 21. januar Jeg behandler alle godt og jeg er «mindre pen» (stygg). Anonymkode: 90c83...7de 4
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Skrevet 21. januar De fleste behandler folk etter hvordan de selv blir behandlet. Anonymkode: b3a8a...7d5 11 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Skrevet 21. januar Noen pene damer er bortskjemte og høye på seg selv. De tror de eier verden og at aaaaalle liker de, foruten de som er misunnelige så klart. Så er de kanskje bare ett pent tomt skall ingen andre enn overfladiske menn liker. Det er heldigvis bare fåtallet. De fleste er oppegående å fine folk. Akkurat sånn er det med de stygge også. De kan være de dummeste teiteste folka du kan tenke deg eller de fineste sjelene. Er bare idioter som ikke skjønner at man kan generalisere sånn. Anonymkode: a08f7...ddf 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Noen pene damer er bortskjemte og høye på seg selv. De tror de eier verden og at aaaaalle liker de, foruten de som er misunnelige så klart. Så er de kanskje bare ett pent tomt skall ingen andre enn overfladiske menn liker. Det er heldigvis bare fåtallet. De fleste er oppegående å fine folk. Akkurat sånn er det med de stygge også. De kan være de dummeste teiteste folka du kan tenke deg eller de fineste sjelene. Er bare idioter som ikke skjønner at man kan generalisere sånn. Anonymkode: a08f7...ddf Takk... for det er ganske inni helv... slitsomt... å gå på et apotek... du vet du skal ta ut en medisin... og dama bak er "litt bedre enn alle andre" bare fordi hun jobber på et apotek, smellfeit og stygg, kan ikke gi råd om kosthold i hverfall, mens den pene dama bare vil ta ut medisinen hun har snakket lenge med fastlegen om. Dama på apoteket vil liksom ... være litt bedre, og du kjenner at.. aldri mer, neste gang blir der nettapotek.. Anonymkode: b9a26...0ed
AnonymBruker Skrevet 21. januar #8 Skrevet 21. januar Hvorfor bryr du deg om noen føler seg bedre enn deg eller ikke? Det betyr jo ingen ting. Du er den samme uansett hva apotek damen synes om deg. Anonymkode: a08f7...ddf 1
Brunhilde Skrevet 21. januar #9 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg behandler alle godt og jeg er «mindre pen» (stygg). Anonymkode: 90c83...7de Jeg tror du er mye penere enn ts. Hva hjelper det med fint innpakningspapir hvis innholdet er råttent? 11
AnonymBruker Skrevet 21. januar #10 Skrevet 21. januar "jeg er veldig pen. Siden en som jeg mener er mindre pen var frekk mot meg, må det være fordi jeg er så pen og hun ikke er ned". Litt overlatende det og. Jeg er en vanlig kvinne, ts. Folk, både kvinner og menn, kan være mindre hyggelige med meg og. Anonymkode: 364a0...124 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Skrevet 21. januar Brunhilde skrev (2 minutter siden): Jeg tror du er mye penere enn ts. Hva hjelper det med fint innpakningspapir hvis innholdet er råttent? Og du er sikkert 14 år 🙂 Anonymkode: b9a26...0ed
AnonymBruker Skrevet 21. januar #12 Skrevet 21. januar Kanskje var det slik i ungdomstiden og tjueårene, men jeg synes at utseende spiller mindre og mindre rolle jo eldre jeg blir. Synes stort sett at folk oppfører seg bra mot hverandre, og har ikke tenkt over at utseende er motivasjon for å ikke gjøre det. Anonymkode: 247b4...d06 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar #13 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg er veldig pen. Siden en som jeg mener er mindre pen var frekk mot meg, må det være fordi jeg er så pen og hun ikke er ned". Litt overlatende det og. Jeg er en vanlig kvinne, ts. Folk, både kvinner og menn, kan være mindre hyggelige med meg og. Anonymkode: 364a0...124 Folk og særskilt kvinner fikser jo ikke kvinner som er pene... de må rakke ned på dem... Helt vanlig.. Anonymkode: b9a26...0ed
AnonymBruker Skrevet 21. januar #14 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje var det slik i ungdomstiden og tjueårene, men jeg synes at utseende spiller mindre og mindre rolle jo eldre jeg blir. Synes stort sett at folk oppfører seg bra mot hverandre, og har ikke tenkt over at utseende er motivasjon for å ikke gjøre det. Anonymkode: 247b4...d06 Fortsettelse… i hvert fall i den virkelige verden oppfører folk seg bra. Rart hvordan det kan forandre seg på steder som dette der man kan være anonym… Her har i hvert fall ikke utseende noe å si. Anonymkode: 247b4...d06 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar #15 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk... for det er ganske inni helv... slitsomt... å gå på et apotek... du vet du skal ta ut en medisin... og dama bak er "litt bedre enn alle andre" bare fordi hun jobber på et apotek, smellfeit og stygg, kan ikke gi råd om kosthold i hverfall, mens den pene dama bare vil ta ut medisinen hun har snakket lenge med fastlegen om. Dama på apoteket vil liksom ... være litt bedre, og du kjenner at.. aldri mer, neste gang blir der nettapotek.. Anonymkode: b9a26...0ed Dette høres veldig spesielt ut. Du høres usikker ut på deg selv som må rakke ned på den ansatte som du beskriver som mindre pen. Hun kan jo betydelig mer enn det om det når hun jobber med det. Og jo. Hun kan gi råd om kosthold. Jeg er også pen og får mye oppmerksomhet, men tenker ikke slik som det om andre mennesker. Anonymkode: 50481...607 2 6
Brunhilde Skrevet 21. januar #16 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og du er sikkert 14 år 🙂 Anonymkode: b9a26...0ed Nei, og måten du omtaler andre på sier litt om personligheten din. 😉 3 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar #17 Skrevet 21. januar Man er da ikke mindre pen fordi man er feit, Hvorfor så opphengt i utseende, du har jo ting du må jobbe med selv, ser innover ikke utover. Anonymkode: 3f50e...1d8 3 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar #18 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Folk og særskilt kvinner fikser jo ikke kvinner som er pene... de må rakke ned på dem... Helt vanlig.. Anonymkode: b9a26...0ed Jeg opplever ikke dette. Jeg lever vel ikke med mennesker med ræva selvbilde da. Akkurat som jeg ikke anklager enhver for å være frekk fordi jeg er pen eller noe annet. Noen kvinner konkurrer med alle kvinner. Til og med med oss normale. Jeg har ikke inntrykk av at det er normalen. Anonymkode: 364a0...124 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar #19 Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man er da ikke mindre pen fordi man er feit, Hvorfor så opphengt i utseende, du har jo ting du må jobbe med selv, ser innover ikke utover. Anonymkode: 3f50e...1d8 Ikke i min verden heller, hatt en veldig overvektig søster. Men noen kvinner, ikke fult så attraktive, kan bli stygge mot pene kvinner når de pene kvinnene er sårbare. Dette er ikke nytt.. Anonymkode: b9a26...0ed
AnonymBruker Skrevet 21. januar #20 Skrevet 21. januar Oppsummert: du henter bare ikke ut medisiner hos en person som er litt bedre enn alle andre. Overvektig og usunn person. Ellers takk. Anonymkode: b9a26...0ed 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå